;
coinex

هم اکنون لالی پاپ (اندروید ۵، ۵.۱) روی ۱۸.۱% از دستگاه های اندروید نصب شده است

در حال حاضر ۱۵.۵% از گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، اندروید ۵ را اجرا می کنند و ۲.۶% از آنها به اندروید ۵.۱ مجهز شده اند. اندروید لالی پاپ که به صورت منبع باز در اختیار عموم قرار گرفته در کل ۱۸.۱% از گوشی های اندروید را پشتیبانی می کند، این آمار از ماه گذشته، ۵.۷% افزایش یافته است. درصد گوشی های اندرویدی که از اندروید کیت کت ۴.۴ استفاده می کنند با کمترین حاشیه ی افزایش از ماه پیش که ۰.۱% می باشد ، به ۳۹.۳% رسید.

در اینجا می خواهیم آماری از تعداد توزیع اندروید های مختلف روی دستگاه ها را ارائه دهیم.

در حال حاضر ۱۵.۵% از گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، اندروید ۵ را اجرا می کنند و ۲.۶% از آنها به اندروید ۵.۱ مجهز شده اند. اندروید لالی پاپ که به صورت منبع باز در اختیار عموم قرار گرفته در کل ۱۸.۱% از گوشی های اندروید را پشتیبانی می کند، این آمار از ماه گذشته، ۵.۷% افزایش یافته است. درصد گوشی های اندرویدی که از اندروید کیت کت ۴.۴ استفاده می کنند با کمترین حاشیه ی افزایش از ماه پیش که ۰.۱% می باشد ، به ۳۹.۳% رسید.

پس از اندروید کیت کت، اندروید ۴.۱- اندروید ۴.۳ (جیلی بین) با ۳۳.۶% در جایگاه بعدی قرار گرفته است. Gingerbread با پوشش اندروید ۲.۳.۳ تا اندروید ۲.۳.۷ و با توجه به اینکه ۴.۶% از گوشی ها و تبلت ها این اندروید را اجرا می کنند، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد.  Ice Cream Sandwich (اندروید ۴.۰.۳ – اندروید ۴.۰.۴) با ۴.۱% و Froyo (اندروید ۲.۲) با ۰.۳% از دیگر رقبا جا ماندند و در رده ی پنجم و ششم قرار گرفتند.

این داده ها در طول یک دوره ی ۷ روزه که امروز به پایان رسید، از بازدید کنندگان گوگل پلی استور به دست آمده است. به هر حال همانطور که مشاهده می کنید بعضی از ساخت های قدیمی تر مانند Froyo اکنون جای خود را به نسخه های دیگری از اندروید داده اند. این نسخه که تقریبا بیش از ۵ سال بود که درباره ی آزمایش آن روی Motorola DROID حرف می زدیم، به دارندگان اندروید امکان دیدن انیمیشن فلش (Flash) را می داد که در زمان خود حرف های زیادی برای گفتن داشت. احتمالا ماه بعد که گوشی های بیشتری بروزرسانی می شوند و همینطور مدل های جدیدتری از گوشی ها به همراه اندروید ۵.۱ می آیند، سهم بیشتری از لالی پاپ ر ا نسبت به کیت کت می بینیم.

در حال حاضر ۱۵.۵% از گوشی های اندروید، اندروید ۵ را اجرا می کنند و ۲.۶% از آنها به اندروید ۵.۱ مجهز شده اند که این آمار برای اندروید لالی پاپ که به صورت منبع باز در اختیار عموم قرار گرفته در کل ۱۸.۱% از گوشی های اندروید را پشتیبانی می کند که از ماه گذشته، ۵.۷% افزایش یافته است.

احتمالا ماه بعد که گوشی های بیشتری بروزرسانی می شوند، و همینطور مدل های جدیدتری از گوشی ها به همراه اندروید ۵.۱ می آیند، سهم بیشتری از لالی پاپ ر ا نسبت به کیت کت می بینیم.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر