;
coinex

این وسیله جانبی، چهره زشت مربعی اپل واچ را پنهان می کند

اگر شما می خواهید یک اپل واچ در دست داشته باشید اما نمی توانید بین این ساعت گران قیمت و ساعت کلاسیک گران قیمت خود یکی را انتخاب کنید، بیشتر از این خود را اذیت نکنید، ساعت سوئیسی جدید از برند لوکس نیکو جرارد این قضیه را برای شما میسر کرده است.

اگر شما می خواهید یک اپل واچ در دست داشته باشید اما نمی توانید بین این ساعت گران قیمت و ساعت کلاسیک گران قیمت خود یکی را انتخاب کنید، بیشتر از این خود را اذیت نکنید، ساعت سوئیسی جدید از برند لوکس نیکو جرارد این قضیه را برای شما میسر کرده است.

چند تن از  تولید کنندگان ساعت های لوکس سعی کرده اند به ادغام دنیای ساعتهای کلاسیک و ساعت های هوشمند بپردازند اما این تولید کننده سوئیسی همه چیز را طور دیگری دیده است.

همانطور که اولین بار توسط Mashable گزارش شد، نیکو جرارد که در کالیفرنیا مستقر است، ساعت Pinnacle خود را در روز دوشنبه راه اندازی کرد. در واقع این یک ساعت سوئیسی با دستبند ویژه ای است که در قسمت داخلی مچ دست فضایی تعبیه شده است که اجازه می دهد تا شما یک اپل واچ 38mm را به آن بچسبانید.

این ساعت اصلا ارزان نیست. قیمت آن از 9300 دلار برای نسخه سیاه و سفید استاندارد شروع می شود و تا 112000 دلار برای مدل های طلایی ادامه دارد، که این مدل طلائی شامل یک نسخه اپل واچ طلایی مکعبی 10.000 نیز دلاری می شود.

تنها 99 واحد از این ساعت ها ساخته خواهد شد و فقط برای اینکه بتوانید در جریان پیش خرید این ساعت قرار داشته باشید، باید مبلغ 200 دلار پرداخت نمایید.

.

منبع: businessinsider


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر