;
coinex

گوگل تعداد دعوت هایش را برای پروژه Fi افزایش می دهد

Project Fi. تکنولوژی تیتان Project Fi MVNO را معرفی کرده است که در ایالت متحده با استفاده از شبکه های تلفن همراه متعلق به Sprint و T-Mobile سرویس بی سیم ارائه می دهد.

گوگل، این غول تکنولوژی، Project Fi MVNO را معرفی کرده است که در ایالت متحده با استفاده از شبکه های تلفن همراه متعلق به Sprint و T-Mobile سرویس بی سیم ارائه می دهد. هم چنین گوگل از شبکه های وای-فای هر زمانی که در دسترس باشند استفاده می کند.

تکنولوژی جدید ابداع شده توسط گوگل، مشترکان را در هر زمانی و هر مکانی به سریعترین شبکه ی ممکن و بدون توجه به اتصال وای-فای و یا تلفن همراه متصل می کند. این سرویس از بین بیش از یک میلیون هات اسپات وای-فای، گزینه ای را که از نظر”سرعت و قابل اعتماد بودن” مورد تایید گوگل می باشد، انتخاب می کند و همین بالا بودن سرعت آن باعث می شود تا هزینه ی داده ها کم شود. هنگامی که به آن متصل شوید، سیگنال ها رمز گذاری می شوند و از این طریق داده های شما را محافظت می کند. وقتی شما در حال مکالمه از طریق تماس تلفنی هستید و در حال راه رفتن می باشید، هنگامی که سیگنال شما ضعیف می شود، Fi  آن را تشخیص داده و برای ادامه ی مکالمات، تماس شما را به صورت یکپارچه از شبکه ی وای-فای به تلفن همراه جا به جا می کند. شماره تلفن مشتریان Project Fi در کلود ذخیره می شود و بنابراین آنها می توانند بر روی هر دستگاهی که از Google Hangouts پشتیبانی می کند، استفاده شوند. قبلا گوشی ها فقط می توانستند به یک شبکه دسترسی یابند و حال با استفاده از این تکنولوژی شما می توانید به ۲ تا از بهترین شبکه های LTE 4G وصل شوید و سرعت بیشتری را در مکان های مختلف دریافت کنید.

نکسوس ۶ (Nexus 6) تنها گوشی ای است که با این تکنولوژی سازگار می باشد. تلفن باید با یک سیم کارت ویژه مجهز شده باشد. با این سیم کارت، گوشی نکسوس ۶ قادر به تشخیص این است که کدامیک از دو سیگنال در هر زمان روی گوشی شما قویتر هستند برای اینکه روی آن سوئیچ کند. فراموش نکنید، شما می توانید از وای-فای به عنوان گزینه ی دیگری استفاده کنید.

گوگل ۲۰ دلار در ماه، برای تماس و متن نامحدود به همراه هر گیگا بایت از داده به قیمت ۱۰ دلار، شارژ می کند. شما در پایان هر ماه داده ای را که خریده اید ولی استفاده نکرده اید، پس می گیرید. گوگل، برای هماهنگ کردن عرضه و تقاضا از سیستم دعوت (invitation) استفاده می کند.

یک خبر خوب برای آن دسته از کسانی که می خواهند مشترک Project Fi شوند: گوگل تعداد دعوت هایی را که می فرستد افزایش داده است و به این معنی است که این غول جستجوگر برای مشترکین بیشتر احساس آمادگی می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر