;
coinex

نت برگ، تولد 4 سالگیت مبارک !

اگر بخواهیم به اهداف این شرکت اشاره ای داشته باشیم شاید بهتر باشد که به گفته های خودشان بسنده کنیم و بگوییم که نت برگ در نظر دارد؛ "با استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی و بکارگیری اهرم قدرت خرید گروهی روشی را در حوزه خرید رواج دهد که هم برای صاحبان کالاها و کسب‌و‌کارهای گوناگون سودآور باشد و هم برای مشتریان و خریداران کالاهای مختلف جذاب بوده و صرفه اقتصادی داشته باشد؛ ارائه روشی که در آن خریدار و فروشنده به یک میزان سود ببرند."

آیا تا به حال شده که به خرید کفش و لباس و … رفته باشید و در آنجا مشغول به چانه زدن و تخفیف گرفتن نشده باشید؟ تخفیف گرفتن این روز ها دیگر برای ما حد و مرزی نداشته و حتی می خواهیم از یک فست فود هم تخفیف بگیریم. اگر شما هم جزء این دسته هستید (درست مثل من!) برای شما خبر خوبی دارم.

شاید تا همین چندین سال پیش فکرش را هم نمی کردیم که اینترنت – این دوست نامرئیمان – بتواند آنقدر گسترده و همه گیر شود که حتی بتوانیم چانه زدنمان را هم در آن انجام دهیم، اما نه! کمی صبر کنید، در اینجا دیگر خبری از چانه زدن نیست، تخفیف خودش و با پای خودش به نزدمان آمده است.

سایت های تخفیف گروهی – که می توان به عنوان یکی از موفق ترین تجربه های بین المللیِ این نوع سایت ها، به گروپان اشاره کرد – چند سالی است که در ایران رواج یافته است. از همان اوایل شکل گیریِ این تب در ایران، هر از چند گاهی می شنیدیم که سایتی با عنوان تخفیف گروهی شکل گرفته و با سرعت نیز از بین می رفت و کمتر سایتی توانست با قدرت و ثبات راه خود را ادامه دهد، اما در این بین به جرات می توان گفت که نت برگ، یکی از با ثبات ترین هایشان بود، سایتی که دیروز، 13 مرداد، تولد 4 سالگی خود را جشن گرفت.

این سایت – که بهتر است لقب بزرگ ترین سایت تخفیف گروهی در ایران را نیز به آن نسبت دهیم – در 13 مرداد سال 1390 شکل گرفت و از لحاظ ترافیک نیز یکی از پر بازدید ترین سایت های ایران به شمار می آید. اگر بخواهیم به اهداف این شرکت اشاره ای داشته باشیم شاید بهتر باشد که به گفته های خودشان بسنده کنیم و بگوییم که نت برگ در نظر دارد؛ “با استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی و بکارگیری اهرم قدرت خرید گروهی روشی را در حوزه خرید رواج دهد که هم برای صاحبان کالاها و کسب‌و‌کارهای گوناگون سودآور باشد و هم برای مشتریان و خریداران کالاهای مختلف جذاب بوده و صرفه اقتصادی داشته باشد؛ ارائه روشی که در آن خریدار و فروشنده به یک میزان سود ببرند.”

در انتها نیز بهتر است به دلیل 4 سال فعالیت خستگی ناپذیرشان از آن ها قدردانی کرده و این را بگوییم که…

نت برگ، تولد 4 سالگیت مبارک !

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    از طرف تیم نت برگ از شما و همه مشتریان و کسانی که در این ۴ سال ما را همیاری کردند تشکر می کنم. امیدواریم بتوانیم مانند گذشته هر روز سرویسهای متنوع و متفاوتی به مشتریان خود ارایه دهیم.

    پاسخ

    انشاا…
    ما هم یک خسته نباشید اساسی بهتون می گیم آقای صادقیان عزیز…

    باز هم مبارک باشه

    پاسخ