;
coinex

ایجاد سامسونگ پی روی تلویزیون های هوشمند

سامسونگ پی روی تلویزیون های هوشمند. سامسونگ در حال کار بر روی برنامه ی خرید درون برنامه ای، مانند خرید کتاب و فیلم و امثال اینها بر روی تلویزیون های هوشمند خود می باشد.

سامسونگ در حال کار بر روی برنامه ی خرید درون برنامه ای، مانند خرید کتاب و فیلم و امثال اینها بر روی تلویزیون های هوشمند خود می باشد. این شرکت کره ای ماه ها پس از راه اندازی سیستم پرداخت تلفن همراه خود، حال سرویس جدیدش را با نام “Samsung Pay on TV” (پرداخت روی تلویزیون) معرفی می کند.

شما می توانید با یک کارت اعتباری و یا با یک حساب کاربری پی پال (PayPal) آن را تنظیم کنید- هنگامی که این کار را انجام دهید، هر زمانی که شما خرید می کنید، تلویزیون تنها یک شماره ی ۴ رقمی PIN از شما می پرسد. اگر شماره ی CC یا ایمیل پی پال و رمز عبور شما با یک حساب سامسونگ از قبل مرتبط بشود، وقتی که شما وارد سیستم می شوید این سرویس به طور خودکار از آن ها استفاده می کند، اما در مواردی که شما بخواهید تایپ کنید، شما می بایستی از یک صفحه کلید مجازی جدید و ایمن سامسونگ روی تلویزیون استفاده نمایید.

آن طور که گفته شده، این قابلیت تنها بر روی مدل های تلویزیون هوشمند منتخب سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ سامسونگ و تنها در ۳۲ کشور در دسترس می باشد . شرکت با ایجاد عنوان هایی از جمله خرید درون برنامه ای برای تعداد انگشت شماری از بازی ها، برای آغاز خرید شما امیدوار است. از آنجایی که هنوز این لیست کوچک می باشد، ممکن است حتی بازی منتخب شما در آن وجود نداشته باشد اما اگر این گونه نبود، می توانید آن را خریداری کرده و از این تکنولوژی بهره مند شوید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بنده به شخص اصلا به بانکداری و پرداخت انترنتی اعتماد ندارم، البته خودم رو میگم و به هیچ عنوان از گوشی و کامپیوتر هم این نوع تراکنش هارو انجام نمیدم، تلویزیون که جای خود دارد.البته میدونم این فناوری ها چه ارزشی دارن. 

    پاسخ