;
coinex

وایبر با طراحی مجدد و کیفیت بهتر بروز شد

وایبر، رقیب واتساپ، نرم افزار هر دو نسخه اندروید و iOS خود را با پیشرفت ها و ویژگی های جدیدی به روز رسانی کرد، قابل توجه ترین آنها بهبود کیفیت صوتی و تصویری است، با وجود اینکه وایبر بهتر از همیشه شده، با این حال استفاده از داده را به حداقل می رساند

وایبر، رقیب واتساپ، نرم افزار هر دو نسخه اندروید و iOS خود را با پیشرفت ها و ویژگی های جدیدی به روز رسانی کرد، قابل توجه ترین آنها بهبود کیفیت صوتی و تصویری است، با وجود اینکه وایبر بهتر از همیشه شده، با این حال استفاده از داده را به حداقل می رساند. با وجود مسنجر فیس بوک و دیگر برنامه های مشابه، وایبر به کاربران امکان برقراری تماس با یکدیگر را بدون محدویت زمانی می دهد، و اگر Wi-Fi شما روشن باشد، داده ها فوق العاده خواهد بود. با این بروز رسانی، تماس بیش از 2 گیک، در هر دقیقه فقط 84 KBs داده استفاده می کند.

با توجه به تغییر در اطلاعات و آمار ثبت تماس ها که به کاربر امکان می دهد تا شماره های پیشین ارسالی و دریافتی خود را مشاهده نمایند، این نرم افزار اندرویدی به راحتی، اشتراک گذاری اطلاعات تماس بین کاربران و در بین گفتگوهای گروهی را امکان پذیر می سازد، همچنین وقتی صحبت از مکالمه تصویری به میان می آید – هم اکنون با طراحی مجدد، امکان شروع مستقیم تماس ویدئویی با لیست تماسی اخیر و مخاطبین وجود خواهد داشت.
تغییرات دیگر شامل دسترسی به لینک هایی است که یک حباب با محتوای آن لینک وقتی که شخصی آن را به اشتراک گذاشته است، نمایش داده می شود. و در نهایت، گزینه های پرداخت جدید برای خرید اعتبار بیشتر، و یک گزینه برای دعوت از یک گروه کامل برای یک چت عمومی نیز به وایبر اضافه شده است.
نسخه IOS این نرم افزار، که در حال حاضر نسخه 5.5.0 است، همچنین دسترسی به لینک های به اشتراک گذاشته شده، تماس آسان تر ویدئویی، به اشتراک گذاری اطلاعات تماس، و توانایی برای دعوت دسته ای از یک گروه برای یک چت عمومی را ثبت کرده است. شما همچنین شاهد برخی از استیکر های متحرک جدید شبیه به آنچه که در مسنجر پیدا می شود، خواهید بود.
.
منبع: slashgear


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر