;
coinex

معرفی بلندگوی هوشمند Avy با صفحه نمایش لمسی

بلندگوی هوشمند Avy صدایی با کیفیت فوق العاده را با یک صفحه نمایش لمسی مجهز به اندروید می آمیزد. با بلندگوی هوشمند Avy آشنا شوید، یک بلند گوی چند کاره و یک صفحه لمسی اندرویدی که تجربه کامل شنیداری به شما ارائه می دهد که از یک گوشی هوشمند یا تبلت انتظار دارید.

بلندگوی هوشمند Avy صدایی با کیفیت فوق العاده را با یک صفحه نمایش لمسی مجهز به اندروید می آمیزد. با بلندگوی هوشمند Avy آشنا شوید، یک بلند گوی چند کاره و یک صفحه لمسی اندرویدی که تجربه کامل شنیداری به شما ارائه می دهد که از یک گوشی هوشمند یا تبلت انتظار دارید.

ما تا کنون برای نگاه کردن یک ویدیو مجبور بودیم که بر روی یک دستگاه دستی خم شویم و با این حال ناامیدانه به خودمان فشار بیاوریم که صوت گوش خراش آن را بشنویم. بلندگوی Avy این مشکل را حل کرده است. شما فقط باید آن را با گوشی یا تبلتتان از طریق بلوتوث یا وای فای همگام سازی کرده و سپس شروع به پخش موسیقی زنده، ویدیو یا هر چیز دیگری کنید که معمولا از طریق برنامه های مورد علاقه تان مانند یوتیوب (YouTube) و نتفیکس (Netflix) اجرا می شوند. به این ترتیب شما  صدای غنی تری از بلندگوهای استریویی Avy مدل 2*5W دریافت خواهید کرد.

آیا شما از اسکایپ استفاده می کنید؟ مشکلی نیست. در Avy یک دوربین جلویی به طور برجسته نمایان شده و یک میکروفن در آن جایگذاری شده است. این دستگاه وزن سبکی دارد، قابل شارژ (7 ساعت با یک بار شارژ) است و همراه با یک کنترل از راه دور که در هر گوشه ای از اتاق باشید، قابل استفاده است.

Avy می تواند با قیمت کمتر از 169.99 دلار به فروش می رسد.

.

منبع: techspot


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر