coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

گوشی هوشمند میزو از پردازنده ی اکزینیوس 7420 استفاده خواهد کرد

گوشی هوشمند میزو از پردازنده ی اکزینیوس 7420 استفاده خواهد کرد

میزو (Meizu) تولید کننده ی چینی گوشی های هوشمند اخیراً گوشی MX5 خود را منتشر کرده که قبلاً راجع به این گوشی اطلاعات زیادی منتشر شده بود مبنی بر اینکه این گوشی هم از نظر طراحی و هم از نظر کارایی بسیار فوق العاده است.

خرید بلیط هواپیما

تا همین اواخر بسیاری از مشتریان امیدوار بودند که به زودی این گوشی سطح بالا را در دستشان خواهند گرفت. اما طبق شایعات جدید شنیده شده، این کمپانی قصد دارد خط تولید گوشی MX5 Pro را با هدف ایجاد یک خط تولید جدید برای یک گوشی هوشمند برتر متوقف سازد، که توانایی رقابت مستقیم با سری Xiaomi Mi Note را داشته باشد.

برای رقابت با Mi Note، بدیهی است که نکته ی مهم و کلیدی برای گوشی هوشمند جدید میزو استفاده از تراشه هایی برای قدرت پردازش بالا تر است و به همین دلیل است که این شرکت در حال برنامه ریزی برای استفاده از پردازنده ی اگزینیوس 7420 سامسونگ به جای اسنپدراگون 810 است. هر چند که یکی از تحلیل گران گوشی اخیراً گفته که متاسفانه این شرکت هیچ دلیلی را برای اینکه چرا از از پردازنده ی سامسونگ در این زمان استفاده می کند را ارائه نکرده است.

سامسونگ از پردازنده ی ساخت خودش در گوشی های گلکسی S6 و S6 اج استفاده خواهد کرد.

شایعات قدیمی مبنی بر این بود که این گوشی هوشمند دارای ساخت دو طرفه ی شیشه ای به همراه یک قاب آلمینیومی است. قیمت این گوشی که قرار است در چین راه اندازی شود حدوداً 483 دلار خواهد بود.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر