;
coinex

گلکسی نوت 5 بدون مایکرو اس دی و باتری قابل تعویض

عکس های لو رفته از گلکسی نوت 5 (Galaxy Note 5) جدید، امید ها برای وجود درگاه مایکرو اس دی و باتری قابل تعویض را از بین می برد. این گوشی چند روز پیش به مطبوعات ارائه شده و انتظار می رود که هفته آینده طی مراسم پر زرق و برقی به طور رسمی رونمایی شود.

عکس های لو رفته از گلکسی نوت 5 (Galaxy Note 5) جدید، امید ها برای وجود درگاه مایکرو اس دی و باتری قابل تعویض را از بین می برد. این گوشی چند روز پیش به مطبوعات ارائه شده و انتظار می رود که هفته آینده طی مراسم پر زرق و برقی به طور رسمی رونمایی شود. ولی ظاهرا اکنون برای اولین بار از محصول بزرگ جدید سامسونگ عکس گرفته شده است. در حالی که این  گوشی ظاهر زیبایی دارد، ولی به نظر نمی رسد که سامسونگ ایراد های اساسی گلکسی اس 6 را برطرف کرده باشد.

باید همچنان نگران بود که قابلیت ارتقا حافظه با کمک کارت های مایکرو اس دی در بهترین گوشی های سامسونگ که هم رده آیفون می باشند، بازگشتی نخواهد داشت. همچنین کاربران قادر به تعویض باتری جانشین نوت 4 نخواهند بود.

سایت Droid Life گلکسی نوت 5 را از تمام زوایا بررسی کرده و باتری غیر قابل تعویض این گوشی را به این شکل شرح می دهد: بدنه پشتی مهر وموم شده نیاری به توضیح ندارد. البته منابع خبری با پا فشاری زیاد به این تینجه رسیده اند که تنها راه برای در آوردن این باتری 3000 میلی آمپری که با پیچ در جای خود محکم شده، استفاده از یک آچار، صبر زیاد و بی پروایی می باشد.

در عین حال هیچ جایگاهی برای استفاده از کارت مایکرو اس دی دیده نمی شود و دیوار های بسیار باریک این گوشی به هیچ نوع ابزار دیجیتالی پناه نمی دهند. این تغییرات جهت ایجاد طراحی یک گوشی اصیل با یک بدنه مقاوم و یکدست اتخاذ شده است و همچنین یک حافظه داخلی که سریع تر از هر زمان عمل می کند.

همه می دانند که کارت های حافظه مایکرو اس دی وابستگی زیادی ایجاد می کنند و ترکیب یک حافظه تنبل با سیستم UFS 2.0 پیشرفته منجر به عدم ثبات در سیستم خواهد شد. پس به این ترتیب، احتمالا ارائه حجم حافظه داخلی تا 128 گیگا بایت به علاوه فضای نا محدود ذخیره ابری (cloud) عاقلانه تر است.

شباهت نمای خارجی نوت 5 به مدل GS6 کوچک تر بدون قلم بسیار عجیب است، البته بدون در نظر گرفتن پشت منحنی و ارگونومیک آن و همچنین یک شکاف خیلی کوچک برای قلم و یک صفحه نمایش بسیار باریک، ولی متاسفانه بدون درگاه اتصال برای یو اس بی نوع C.

در مجموع به نظر می رسد که این دستگاه، یک فبلت اندرویدی برای سپری کردن دوران تعطیلات باشد، همراه با یک صفحه نمایش 5.7 اینچی و 4 گیگا بایت رم.

.

منبع: techspot


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر