;
coinex

تعداد کاربران سیانوژن از مجموع ویندوز موبایل و بلک بری بیشتر می باشد

تعداد کاربران سیانوژن. شرکت، ۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و نسبت به  ویندوز موبایل (Windows Mobile) و بلک بری (BlackBerry)، توسط صاحبان دستگاه تلفن همراه بیشتری به کار گرفته می شود.

عدنان بگوویچ (Adnan Begovic) کارمند سیانوژن (Cyanogen) که در روز شنبه در همایش توسعه دهندگان Seattle Code بیانیه ای ارائه داد، گفت: این شرکت، ۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و نسبت به ویندوز موبایل (Windows Mobile) و بلک بری (BlackBerry)، توسط صاحبان دستگاه تلفن همراه بیشتری به کار گرفته می شود. همه چیز برای توسعه دهندگان در حال بهبود یافتن می باشد. همانطور که در دسامبر ۲۰۱۳، نسخه توسعه دهنده ی OS تنها ۱۰ میلیون بار نصب شده است.

سیانوژن به منظور جایگزین شدن بر روی گوشی های روت شده، در حال حاضر به عنوان سیستم عامل بومی روی تعداد کمی از گوشی ها در دسترس قرار می گیرد. در واقع، هنگامی که وان پلاس ۱ اولین بار راه اندازی شد، سیانوژن روی آن اجرا شده بود. پس از آن، سیانوژن به منظور تامین انحصاری  Yu Yureka، خط تولید گوشی های تازه وارد در کشور، یک معامله در هند رقم زد، حرکتی که وان پلاس را برای توسعه ی سیستم عامل اندرویدش مجبور کرد.

یکی از مزایای استفاده از سیانوژن روی گوشی های اندروید این است که سطح زیادی از سفارشی کردن را به کاربر ارائه می دهد که نمی توان آنها را روی گوشی های اندروید یافت. با نصب سیانوژن، گوشی شما تا حد زیادی به چیزی تبدیل می شود که خودتان می خواهید ایجاد کنید.

یک سری چالش هایی در ارتباط با اینکه چرا بگوویچ ویندوز موبایل (Windows Mobile) را در بیانیه ی خود ذکر کرده و به ویندوز فون (Windows Phone) اشاره نکرده است، وجود دارد. ممکن است به این دلیل باشد که ویندوز ۱۰ موبایل هنوز راه اندازی نشده و ویندوز موبایل، سیستم عاملی است که سال ها بر روی موبایل ها نصب شده است. با این وجود این نکته هم هست که سیانوژن در حال حاضر بر روی تعداد زیادی از گوشی ها اجرا می شود. مطمئنا در حال حاضر پیشرفت آن به اندازه ی کافی نبوده و هنوز آن چیزی که مدیر عامل سیانوژن (McMaster) از آن انتظار داشته نمی باشد، اما با توجه به شروع موفق آن، آینده ی خوبی برای آن می توان پیش بینی کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر