;
coinex

رندر های جدید برای گوشی های اندرویدی بلک بری ونیز

New-renders-of-Android-flavored-BlackBerry-Venice-slider-surface

اوایل ماه گذشته رندر های جدیدی برای گوشی های بلک بری ونیز کشف شد. یکی از تصاویر، چهره دستگاه ها را با کیبورد های لغزنده QWERTY، که به آن متصل بود نشان می داد و در تصویر دیگر این دستگاه در رنگ های سیاه و سفید و بدون کیبورد نمایش داده می شد.
دیروز سه انتشار در خصوص رندر های جدید بلک بری ونیز دریافت کرده ایم از جمله یکی از آنها که نشان می دهد بلک بری هاب روی اندروید چه شکلی است. به یاد آورید که بلک بری ونیز اولین “بری ” بود که از سیستم عامل متن باز گوگل برای اجرای کل در گوشی تلفن، استفاده می کرد. در گذشته در ماه ژوئن وبلاگ نویسی به نام الدار مورتازین بیان کرده بود که این دستگاه با سیستم عامل اندروید کار خواهد کرد و حامل سرویس بلک بری خواهد بود. یکی از رندر های این دستگاه آیکون های اندرویدی را روی صفحه اصلی نشان می دهد که گوگل پلی استور یکی از آنها است.
مورد دیگری که دیروز ظاهر شده ساختار داخلی دوربین عقب است. این تصویر شایعات اخیر را مبنی بر اینکه این دستگاه مجهز به یک دوربین 18 مگا پیکسلی خواهد بود، تائید می کند. این مورد نشان می دهد که دوربین این دستگاه با ویژگی فوکوس خودکار تشخیص فازی همراه خواهد بود. اسنپر این دوربین به احتمال زیاد مانند دوربین عقب بلک بری در مدل پاساپورت، لرزشگر اپتیکال را به خدمت گرفته است. آخرین مورد منتشر شده نشان می دهد که مدل ونیز از کروم کست پشتیبانی می کند در حالی که سیستم عامل بلک بری 10 برعکس اندروید، از این ویژگی پشتیبانی نمی کند.
در حالی که بسیاری از اطلاعات در مورد این دستگاه هنوز بر ما پوشیده و ناشناخته است، اولین خبر این است که بلک بری ونیز در همین نوامبر به وسیله AT&T و T-Mobile در دسترس قرار خواهد گرفت .
دیگر مشخصات شامل صفحه نمایش 5.4 اینچی با شیشه خمیده در طرفین و روزولوشن 1440*2560 می شود. اسنپدراگون 808 اس او سی در آن تعبیه شده است و به همراه سی پی یو شش هسته ای، گرافیک Adreno 418 و 3 گیگا بایت رم خواهد آمد.
.
منبع: phonearena


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر