;
coinex

نسخه ios گوگل مپ ویژگی جدید حالت شب گرفته است

گوگل مپ ویژگی جدیدی را تحت عنوان "حالت شب (Night mode)" به نسخه ی برنامه ی iOS اش اضافه کرده است

گوگل مپ ویژگی جدیدی را تحت عنوان “حالت شب (Night mode)” به نسخه ی برنامه ی iOS اش اضافه کرده است. این به این معناست که این برنامه در جاده های با نور کم به صورت اوتومات به حالت نمایش تاریک تر تغییر حالت خواهد داد. این یک آپدیت کاملاً مفید خواهد بود و گوگل مپ را برای کاربران آیفون کارا تر خواهد کرد. باید این نکته را خاطر نشان کرد که در حال حاضر گوگل مپ برای اندروید شامل ویژگی حالت شب می باشد. البته اپل مپ هم که خیلی مورد استقبال کاربران اپل نیست، دارای ویژگی حالت شب می باشد.

ایده ای که اینجا مطرح است این است که این ویژگی می تواند دید شب شما را بهبود بخشد. همان گونه که چشم های شما دیگر لازم نیست با تغییر بین صفحه ی روشن و جاده ی تاریک پیش رو، سازگار شود. مطمئناً این یک ویژکی جزئی و کوچک است منتها می تواند گوگل مپ را برای میلیون ها راننده ای که به جای سیستم های حمل و نقل، به نرم افزار تکیه می کنند، به یک راهنمای حمل و نقل امن تر تبدیل سازد.

در پس این به روز رسانی همچنین قابلیت برچسب گذاری مکان ها روی نقشه و پیشنهاد های در حین جستجو (سرچ ساجسشن) اضافه شده است که کاربرد هایش را شخصی تر ارائه می دهد. به علاوه این به روز رسانی به کاربران آیفون این امکان را می دهد که عنوان عکس هایی را که درگوگل مپ آپلود کرده اند را تغییردهند.

.

منبع: tech.firstpost


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر