;
coinex

ثبت نمره ی خیره کننده ی گوشی نا مشخص سامسونگ در AnTuTu

ثبت نمره ی خیره کننده ی گوشی نا مشخص سامسونگ در AnTuTu

یک دستگاه مرموز از سامسونگ در بنچمارک AnTuTu رکورد جالبی را به جا گذاشت و نمره ی 92,972 کسب کرد. شماره مدل دستگاه نا معلوم SM-8508S است. این در حالی است که سامسونگ گلکسی نوت 5 در بنچمارک AnTuTu نمره ی 69702 گرفته است پس می توان نتیجه گرفت که گوشی نا شناخته نوت 5 نیست. همچنین انتظار می رود که گلکسی اس 6 نمره ای مشابه یا کمتر با نوت 5 دریافت خواهد کرد. و همه ی این ها باعث می شود تا تنها یک مدل به ذهن خطور کند. فکر می کنیم که شما هم متوجه شده باشید که منظورمان کدام گوشی است.

سامسونگ گلکسی اس 7 می تواند گوشی ای باشد که این رکورد را در AnTuTu ثبت کرده است. روز های گذشته گفته شد که پروسه ی جدید تولید اس 7 که به “Agile” موسوم است، می تواند باعث شود تا پرچمدار بعدی سامسونگ تا دسامبر عرضه شود. به نظر نمی رسد که سامسونگ مجبور باشد تا از این مدل به زودی پرده برداری کند. با همه ی اینها سامسونگ گلکسی اس 6 و گلکسی نوت 5 هنوز هم نسبتاً جدید هستند و بازار خودشان را دارند.

بدیهی است تراشه ای که این گوشی باید به آن تجهییز شود تراشه ای به مراتب قدرتمند تر از اکزینیوس 7420 خواهد بود. حدس و گمان هایی وجود دارد که سامسونگ قصد دارد به Qualcomm بازگردد و از تراشه ی اسنپدراگون در ساخت گلکسی اس 7 استفاده کند.

حالا چه این گوشی گلکسی اس 7 باشد چه نه، چیزی که مسلم است این است که یک گوشی قوی با قدرت پردازش بالا توسط سامسونگ به زودی عرضه خواهد شد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر