;
coinex

تور جشنواره فیلم واقعیت مجازی در ایالات متحده و کانادا پاییز امسال برگزار خواهد شد

یزی که با واقعیت مجازی ( VR ) همراه باشد، برای درک آن واقعا لازم است آن را امتحان کرد. و از آنجایی که نمایشگر روی سر نصب شده هنوز مانند تلفن، به عنوان ابزار ضروری در نظر گرفته نمی شود،

چیزی که با واقعیت مجازی (VR) همراه باشد، برای درک آن واقعا لازم است آن را امتحان کرد. و از آنجایی که نمایشگر روی سر نصب شده هنوز مانند تلفن، به عنوان ابزار ضروری در نظر گرفته نمی شود، چیزی شبیه به یک تور جشنواره فیلم VR این امکان را خواهد داد که مردم بیشتر این فن آوری را تجربه کنند.

جشنواره فیلم کلایدوسکوپ VR حدود 20 فیلم کوتاه را از سراسر جهان نمایش خواهد داد، یکی از آنها به نام The Last Mountain (تصویر بالا را ببینید) به کارگردانی فردی آمریکایی به نام آورام دادسون (Avram Dodson) است. اگر شما حضور داشته باشید، قادر خواهید بود آنها را در Oculus Rift و در هدست Gear VR سامسونگ تماشا کنید، هر چند مجبورید هزینه ورودی به قیمت $ 10 برای دانشجویان و 15 $ برای مردم عادی پرداخت کنید. اگر می خواهید فیلم های کوتاه را هم تماشا کنید، می توانید یک بلیط VIP به قیمت 99 $ تهیه کنید.

این تور در روز 22 آگوست یا 31 مرداد ماه در پورتلند آغاز خواهد شد، پس از آن به سیاتل (26آگوست)، ونکوور (29آگوست)، سان فرانسیسکو (15سپتامبر)، لس آنجلس (23سپتامبر)، دنور (26سپتامبر)، تورنتو (4اکتبر)، شهر نیویورک (6اکتبر) و آستین (14اکتبر) خواهد رفت. این مراسم توسط یک استارت آپ لوس آنجلسی به نام Vrideo برگزار می شود، این استارت آپ تا حد زیادی از جانب تکنولوژی که در معرض نمایش این تور قرار می گیرد، حمایت شده است. ببینید، Vrideo خود را “صفحه اصلی همه جانبه ویدئو” می نامد و به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به چیزی شبیه یوتیوب برای کلیپ های واقعیت مجازی تلاش می کند.

.

منبع: engadget


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر