;
coinex

اندروید 5.1.1 برای گلکسی نوت 4 نیز آمد

اندروید 5.1.1 برای گلکسی نوت 4 نیز آمد

اگر شما از جمله افرادی هستید که از سامسونگ گلکسی نوت 4 استفاده می کنید، حتماً مدت زیادی است که در انتظار آپدیت اندروید 5.1.1 آبنبات چوبی هستید. اما این انتظار به پایان آمد و در سایت Sprint آپدیت گلکسی نوت 4 در دسترس قرار گرفت.

شرکت های آمریکایی این آپدیت را فراگیر کرده اند. اما اگر در گوشی شما نشان داده نمی شود شما می توانید فایل های سیستم عامل را برای نصب بر روی گوشی خود دریافت کنید. چیزی که باید به آن توجه کرد فایل های رسمی سیستم عامل است که برای دانلود در سایت Sammobile وجود دارد برای برند CDMA اسپرینت است و برای مدل های بین المللی نیست بنا بر این اگر یک گلکسی نوت 4 از اسپرینت داشته باشید این فایل ها بر روی گوشی شما کار خواهند کرد در غیر این صورت بر روی شما کار نخواهند کرد.

همانطور که با به روز رسانی اندروید 5.1.1 در دستگاه های دیگر، این سیستم عامل جدید ثبات و پیشرفت در عملکرد را در کنار به روز رسانی رابط کاربر به ارمغان می آورد، تغییرات در زمان اجرا و رفع اشکالات عمومی نیز صورت می گیرد. آیا شما این به روز رسانی را بر روی دستگاه خود دریافت کرده اید؟ نظرتان راجع به آن چیست؟ نظر خود را با ما در میان گذارید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلاممن وقتی نصب کردم ازم پسورد میخوادرمزی که براش گذاشتم و میزنم اما قبول نمیکنهتا رمز و وارد نکنم هیچ کاری نمیتونم بکونماگه امکان داره راهنمایی کنین مرسی

    پاسخ

    سلام من دیشب به این نسخه اپدیت کردم.یکم از لحاظ ظاهری قشنگ تر شده…فرق زیادی حس نمیکنم

    پاسخ

    سلام ، قبل از هر چیز هشدار برای کسانی که نت 4 دارند ، لطفا اندروید خود رو آپدیت نکنید ، من خودم نت 4 دارم زمانی که اندروید اون 4.4.4 بود از سیستم عامل 64 بیت استفاده میکرد ولی زمانی که اندرویدش آپدیت شد و به اندروید 5.1.1 ارتقاع یافت سیستم عاملش از 64 به 32 تغییر کرد و سرعت گوشی رو در بعضی موارد کاهش داد به طوری که قبلا در بنچمارک امتیاز 45000 داشت و الان به امتیاز 37000 کاهش یافته یعنی در کل عمل کرد گوشی متخلخل شده

    پاسخ