;
coinex

آپدیت برنامه ی هانگوت اندروید توسط گوگل

آپدیت برنامه ی هانگوت اندروید توسط گوگل

گوگل برنامه ی هانگوت (Hangouts) برای اندرویدش را آپدیت کرده و آن را به ورژن 4 ارتقاء داده است. مطابق با گزارش گوگل این آپدیت جدید دارای یک نگرش جدید است. آپدیت ها شامل بهبود بخشیدن به سرعت، رفع اشکالات کلی و اضافه کردن ویژگی های جدید می باشد.

از آنجا که گوگل در پستی که منتشر کرد خیلی به ویژگی های جدید نپرداخته بود، آنها پستی را منتشر کردند و نکاتی را درباره ی هانگوت بازگو کردند. این برنامه همراه با “Material Design” که در سال گذشته به همراه اندروید 5.0 معرفی شده بود، آپدیت شده است. در نتیجه، این برنامه عملکرد متفاوتی را با توجه به بهبود ها و طراحی بصری خواهد داشت.

بخشی از پست منتشر شده توسط گوگل: “هانگوت سریع تر شده است. همان گونه که شما یک پیغام را برای دوستانتان می فرستید و یا ویدیو چت می کنید تمایلی به صبر کردن و انتظار کشیدن ندارید. ما نیز در این راستا تلاش کرده ایم تا با رفع اشکالات کلی و افزایش سرعت رسیدن پیام ها، سرعت کلی برنامه را افزایش داده و آن را قابل اعتماد تر کنیم.”

ارتباط با مردم به لطف دکمه ی “نوشتن” که به تازگی اضافه شده به مراتب آسان تر شده است. اخیراً گوگل سرعت این برنامه را با رفع اشکالات کلی بهتر کرده و به طور کلی کارایی برنامه بالاتر رفته است. یکی دیگر از مزیت های این آپدیت کاهش مصرف باتری توسط برنامه است.

ورژن 4.0 برنامه ی هانگوت هم اکنون برای دانلود درگوگل پلی موجود است.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر