;
coinex

هوآوی واچ به زودی در ایالت متحده منتشر می شود

هوآوی واچ. این ساعت به زودی  نه تنها در ایالات متحده که در بازار های دیگر که هوآوی از ابتدا به آنها اشاره کرده بود از جمله، کانادا، انگلستان، فرانسه، آلمان، ژاپن , ... منتشر می شود.

به خبرگزاری MWC 2015 در ماه مارس، این هوآوی واچ به هر نقطه از جهان منتشر می شود. با این حال اگر شما مایلید بدانید چه زمانی این دستگاه در دسترس خواهد بود، به گفته ی هوآوی پاسخ، همین یک کلمه است: به زودی. این ساعت به زودی نه تنها در ایالات متحده که در بازار های دیگر که هوآوی از ابتدا به آنها اشاره کرده بود از جمله، کانادا، انگلستان، فرانسه، آلمان، ژاپن، استرالیا و … منتشر می شود.

هنوز قیمت این ساعت به عنوان اولین ساعت هوشمند هوآوی دقیقا مشخص نیست. اما در حال حاضر ما می دانیم که یک خرده فروش شخص ثالث این دستگاه را به قیمت ۳۸۶.۹۹ دلار به منظور پیش فروش قرار داده است.

این هوآوی واچ اندروید ویر (Android Wear) را اجرا می کند، از فولاد ضد زنگ ساخته شده و در سه رنگ مختلف عرضه می شود؛ مشکی، طلایی و نقره ای . از قابلیت های آن می توان به صفحه نمایش گرد ۱.۴ اینچی کریستال AMOLED با کیفیت ۴۰۰×۴۰۰ پیکسلی اشاره کرد. همچنین این ساعت، بلوتوث ۴.۱، یک پردازشگر ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰، رم ۵۱۲ مگا بایتی، فضای ذخیره سازی ۴ گیگا بایتی و یک باتری ۳۰۰ میلی آمپری را نمایان می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر