;
coinex

مایکروسافت Floatie را برای وان نوت روی اندروید معرفی می کند

Floatie برای وان نوت. برنامه ی وان نوت (OneNote) با یک قابلیت جدید برای اندروید بروزرسانی شده است و به کاربران این امکان را می دهد که نوت های خود ر ابه عنوان آیکون های شناور بچسبانند.

برنامه ی وان نوت (OneNote) با یک قابلیت جدید برای اندروید بروزرسانی شده است و به کاربران این امکان را می دهد که نوت های خود را به عنوان آیکون های شناور پین کنند.

مایکروسافت تعدادی از برنامه هایش را بر روی پلت فرم های دیگر به منظور راه اندازی آنها برای انواع جدید دستگاه ها مانند اپل واچ و اندروید ور (Android Wear) بروزرسانی می کند. در حال حاضر، این شرکت این نسخه ی اندروید از برنامه ی وان نوت را با قابلیت دسترسی آسان از هر جا در دستگاه بروزرسانی کرده است .

این قابلیت که تحت عنوان “Floatie” شناخته شده، به کاربر این امکان را می دهد؛ هر یادداشتی را که در نظر دارد به عنوان آیکون شناور انتخاب کند و آن را در بالای هر چیزی که می خواهد قرار دهد، تا هر زمانی که تمایل دارد بتواند آن را بدون اجرای کامل برنامه باز کند.

وان نوت یک اپلیکیشن محبوب اندرویدی برای یادداشت برداری می باشد و این قابلیت می تواند به خوبی مورد استقبال کاربران قرار گیرد. این بروزرسانی در حال حاضر بر روی پلی استور منتشر می شود.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر