;
coinex

Nextbit می خواهد گوشی هوشمندی بسازد که در طول زمان بهتر می شود

Nextbit. نکس بیت می خواهد گوشی هوشمندی بسازد که در طول زمان بهتر می شود.

ما بارها این را شنیده ایم که یک شرکت کوچک می خواهد وارد بازار گوشی های هوشمند شوند و با ایده های جدید اسم و رسمی برای خود به هم بزند. Nextbit “شرکت کوچک” بعدی است و آنها در حال کار برای ارائه ی گوشی هوشمند خود در ۱ سپتامبر می باشند.

ما همین چند هفته ی پیش شاهد توزیع دستگاه های موتورولا و وان پلاس با قیمت های زیاد بودیم. چه چیزی Nextbit را از بقیه متفاوت می کند؟ ظاهرا آنها می خواهند گوشی های هوشمندی ایجاد کنند که با گذر زمان بهتر می شوند اما در حالی که اکثر گوشی ها در عرض چند ماه منسوخ می شوند چگونه چنین چیزی ممکن است؟

در واقع این تیم تمرکز خود را بر روی نرم افزار و کلود گذاشته اند. در حالی که جزئیات آن مشخص نشده است اما اینطور که به نظر می رسد Nextbit فکر می کند که می تواند این دستگاه را با بهبود نرم افزار روی دستگاه آینده اش، در طول زمان بهتر و سریعتر سازند.

طبیعتا، اکثرا با شک و تردید به این قضیه نگاه می کنند اما با نگاهی به رزومه ی آنها که در تصویر بالا آمده متوجه می شویم که آنها در ارتباط با گوشی های هوشمند مشغول به کار بوده اند.

طبیعتا، اکثرا با شک و تردید به این قضیه نگاه می کنند اما با نگاهی به رزومه ی آنها که در تصویر بالا آمده متوجه می شویم که آنها در ارتباط با گوشی های هوشمند مشغول به کار بوده اند. به هر حال ما باید تا ۱ سپتامبر منتظر بمانیم تا ببینیم که Nextbit چه چیزی ارائه می دهد و آیا آنها می توانند دستگاهی ایجاد کنند که در طول زمان بهتر شود یا خیر.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر