coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آیفون 6 سی کوچکتر ممکن است همزمان با آیفون 6 اس و 6 اس پلاس عرضه شود

آیفون 6 سی کوچکتر ممکن است همزمان با آیفون 6 اس و 6 اس پلاس عرضه شود

شایعات بسیاری وجود دارد که اپل با جایگزینی برای آیفون 5 سی (iPhone 5c) به گوشی های کوچکتری از لحاظ اندازه بازگردد که این جایگزین در فضای وبلاگ نویسان به iPhone 6c موسوم گشته است. بر خلاف مدل قبلی، این گوشی احتمالی، گفته می شود که مزایای بیشتری را به رخ خواهد کشید و بدنه ی فلزی دارد. آنها قصد دارند تا آن را در نیمه ی اول سال آینده به همراه آیپد های بعدی منتشر کنند.

دیروز، اگرچه خبر چین مشهور Evan Blass که با نام evleaks@ در توییتر به شهرت رسیده است، کلاً چیزهای دیگری را مدعی شد. گوشی هایی مثل آیفون 6 اس، آیفون 6 اس پلاس و 6 سی به صورت همزمان با هم عرضه خواهند شد. با توجه به اینکه آقای بلاس سابقه ی بسیار خوبی در اعلام اخبار درست دارد، ما منتظر رسیدن ماه های آینده خواهیم ماند تا ببینیم واقعاً اپل بزرگترین ارتقائش را برای گوشی هایی که تاکنون تولید کرده چه زمانی منتشر خواهد کرد.

در هر صورت جدا از اخباری که راجع به شاسی فلزی از گوشی فاش شده، اطلاعات کم دیگری نیز راجع به گوشی وجود دارد، باتری 1715 میلی آمپری ارتقا داده شده در مقایسه با آیفون 5 سی که باتری 1500 میلی آمپر ساعتی داشت، نمونه ای از این اطلاعات است. همچنین تراشه ای که در این گوشی وجود دارد آلیاژی است که با فناوری FinFTE ساخته شده است.

قرار است آیفون 6c یک گوشی کوچک و قدرتمند باشد اما باید صبر کنیم و ببینیم آیا اپل در ۹ سپتامبر چنین چیزی را اعلام می کند یا نه – که البته این تاریخ آخرین تاریخ شایعه ی پرده برداری از این رویداد سالانه است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر