;
coinex

Aerelight A1، چراغ مطالعه ی OLED بسیار نازک ، گوشی شما را شارژ می کند

Aerelight A1، چراغ مطالعه ی OLED بسیار نازک. با استفاده از تکنولوژی OLED در خارج از آزمایشگاه های تحقیقاتی و در اختیار گذاشتن آن در دستان ما، انقلابی در زمینه ی روشنایی بوجود آورده است.

اگر به دنبال چراغ مطالعه هستید بد نیست نگاهی هم به Aerelight A1 بیندازید. Aerelight، با استفاده از تکنولوژی OLED در خارج از آزمایشگاه های تحقیقاتی و در اختیار گذاشتن آن در دستان ما، انقلابی در زمینه ی روشنایی بوجود آورده است. OLED که برگرفته از لغات Organic Light Emitting Diode می باشد، نسل بعدی روشنایی با انرژی کارامد می باشد که توسط عبور برق از طریق یک لایه ی نازک از رنگ های اصلی مبتنی بر کربن، زیبایی، گرما و نور طبیعی تولید می کند. OLED، با یک مشخصه ی فوق العاده نازک و بدون نیاز به لامپ، تعریف جدیدی از امکانات طراحی روشنایی ارائه می دهد.

از مزایای این چراغ مطالعه می توان موارد زیر را نام برد:

۱. بازدهی: با استفاده از این دستگاه می توان به نسبت یک لامپ ۶۰ واتی سنتی، تا ۸۰%  انرژی کمتری مصرف کرد.

۲. پایدار: در طراحی این وسیله از مواد پایدار و بدون فلزات سنگین مانند جیوه استفاده شده است.

۳. روشنایی دو برابر: این وسیله تا دو برابر روشنایی و بدون اشعه ماورا بنفش و یا مادون قرمز ایجاد می کند.

۴. رنگ گرم: از رنگ های طبیعی گرم مانند لامپ های رشته ای و هالوژن ها استفاده می کند.

۵. نور ملایم: استفاده از نور ملایم در هنگام خواندن و یا کار کردن این امکان را فراهم می کند که به چشمانتان فشار نیاید.

از قابلیت های این دستگاه می توان به کنترل لمسی نور و شارژر بی سیم اشاره کرد. با ادغام ساخت تاچ با آلومینیوم آنودایز (Anodized aluminum)، می توانید نور را کنترل کنید و همچنین می توانید هر دستگاه سازگار با Qi و یا PMA را با قرار دادن آن روی پایه ی این وسیله به صورت بی سیم شارژ نمایید.

این وسیله در دو کشور ایالت متحده و کانادا به قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس می باشد و با این قیمت می توان گفت که از مبلمانی که روی آن می نشینید هم گرانتر است. اما اگر شما مدت زمان زیادی را در خانه و یا محیط کار و در فضای با نور کم می گذرانید، با این قیمت در حقیقت بر روی سلامت چشمان خود سرمایه گذاری کرده اید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر