;
coinex

توییتر در زمینه درخواست اطلاعات حساب، افزایشی بزرگ می بیند

بر اساس آخرین گزارش شفاف سازی توییتر، این روز ها سازمان های اجرای قانون بیشتر و بیشتر در حال ساخت رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از تحقیقات اطلاعاتی هستند.

بر اساس آخرین گزارش شفاف سازی توییتر، این روز ها سازمان های اجرای قانون بیشتر و بیشتر در حال ساخت رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از تحقیقات اطلاعاتی هستند.

بین 1 ژانویه و 30 ژوئن امسال، این شرکت شاهد افزایش 52 درصدی در درخواست اطلاعات حساب (بیشتر از 78 درصد کاربران توییتر، واین و پریسکوپ) نسبت به نیمه دوم سال 2014، بوده است. اکثریت (56 درصد، به طور دقیق) از کسانی هستند که از ایالات متحده آمده اند، پس از آن ژاپن، ترکیه و انگلستان و تنها 12 درصد از احزاب غیر دولتی هستند. از 4363 تعداد کل درخواست ها، این وب سایت میکروبلاگینگ، 58 درصد از آنها را اجابت و آماده کرد.

علاوه بر نمونه های بیشتری از بررسی اطلاعاتی حساب، گزارش شفاف سازی همچنین نشان داد که 26 درصد از بیشتر درخواست های این دوره شرکت در مقایسه با ژوئن تا دسامبر 2014 درخواست عزل بود. توییتر 442 دستور دادگاه و 561 درخواست حذف، از سازمان های دولتی، دریافت کرد، که بسیاری از آنها از سوی ترکیه و روسیه صورت گرفت. بسیاری از این اخطار ها بر اساس افترا و تخطی از حقوق فردی واصل شده است.

آخرین گزارش این شبکه اجتماعی نیز شامل جزئیات با جذابیت کمتری مانند شیوه های حفظ حریم خصوصی ایمیل و اعلامیه علامت تجاری بود، که شما می توانید در همان پورتال شفاف سازی بخوانید. اما اگر ترجیح می دهید این یادداشت های آبدار حذف دولت را بخوانید، می توانید Chilling Effects را بررسی کنید، که در آن جا، همچنان این شرکت آنها را برای دیدار عموم آپلود می کند. تنها کافی است یک جستجو تحت عنوان “توییتر” انجام دهید و آنگاه تعداد زیادی نتیجه در این رابطه دریافت خواهید کرد.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر