;
coinex

توییتر به شرکت ها دسترسی به آرشیو کامل خود را می دهد

توییتر به تازگی ابزار جدیدی به نام Full-Archive Search API راه اندازی کرده است که امکان دسترسی برند ها به تمام توییت های منتشر شده عمومی از ۹ سال پیش یعنی از زمان راه اندازی این سایت میکروبلاگینگ تاکنون، فراهم می کند.

توییتر به تازگی ابزار جدیدی به نام Full-Archive Search API راه اندازی کرده است که امکان دسترسی برند ها به تمام توییت های منتشر شده عمومی از ۹ سال پیش یعنی از زمان راه اندازی این سایت میکروبلاگینگ تاکنون، فراهم می کند. اگر شما به یاد داشته باشید، این شرکت سال گذشته نیز آرشیو خود را برای موسسات تحقیقاتی باز گذاشت که آن پروژه برای فضای علمی بود هر چند این بار بدیهی است که برای کسب و کارها این اتفاق افتاده است.

این ابزار جدید توسط Gnip، شریک بلند مدت توییتر، توسعه داده شده است. این شرکت در سال 2014 به منظور فروش اطلاعات به طور مستقیم به تبلیغ کنندگان و مدیران برند ها خریداری شد.

Full-Archive Search API به مشتریان Gnip، این امکان را می دهد که قادر به دیدن فوری توییت های عمومی باشند – که 500 میلیارد یا بیشتر از این توییت ها در دسترس هستند. آنها می توانند زمان پاسخگویی سریع و مناسب به مشتریان در توییتر را جستجو کنند و برای تجزیه و تحلیل توییت های خود از آن استفاده نمایند تا موثر ترین راه را برای جلب توجه در زمان راه اندازی یک محصول یا یک کمپین تبلیغاتی را پیدا کنند. از جهت چگونگی تاثیر این توسعه بر روی شما، این فقط به این معناست که باید بیشتر مراقب باشید و در مورد روند رفتاری خود دقت بیشتری داشته باشید .

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر