;
coinex

گلکسی نوت 5 و S6 اج پلاس 128 گیگا بایتی ، می تواند فقدان حافظه microSD را برطرف کند

اگر از تصمیم سامسونگ مبنی بر عدم وجود درگاه کارت حافظه جانبی در داخل آخرین فبلت هایش ناراحت بودید، اکنون نفس راحتی بکشید، به نظر می رسد این شرکت واقع در کره جنوبی در حال اضافه کردن گزینه های 128 گیگا بایتی به خط تولید سری گوشی های هوشمند خود است.

اگر از تصمیم سامسونگ مبنی بر عدم وجود درگاه کارت حافظه جانبی در داخل آخرین فبلت هایش ناراحت بودید، اکنون نفس راحتی بکشید، به نظر می رسد این شرکت واقع در کره جنوبی در حال اضافه کردن گزینه های 128 گیگا بایتی به خط تولید سری گوشی های هوشمند خود است.

سامسونگ در رونمایی رسمی خود از گلکسی نوت 5 و گلکسی S6 اج پلاس گفت: این فبلت ها در نسخه های 32 گیگا بایتی و 64 گیگا بایتی در دسترس خواهند بود و این نسخه ها در خظ تولید آن تکرار خواهند شد.

با این حال، همانطور که PocketNow اظهار داشت، نسخه های 128 گیگا بایتی در وب سایت خود سامسونگ ظاهر شده اند. با توجه به اینکه هیچ گزینه ای برای اضافه کردن یک کارت حافظه microSD وجود ندارد، آن فضای اضافی واقعا می تواند مفید واقع شود.

بزرگ شدن

آیا این خبر خطایی از جانب کسانی است که در بخش اجرایی وب سایت سامسونگ هستند؟ یا فبلت های واقعا بزرگتر و بهتری در خط تولید وجود دارند؟ تا وقتی که سامسونگ تائید نکند، به طور دقیق نمی توان چیزی گفت.

ما مطمئناً از مقدار ذخیره سازی بیشتر حتی با افزایش قیمت اجتناب ناپذیر آن استقبال می کنیم. نگرانی از مقدار فضای در دسترس یکی از بزرگترین دلواپسی های ما در مورد گوشی های جدید است.

خیلی طول نمی کشد که از این قضیه اطمینان کسب کنیم چرا که هر دو گوشی در روز 21 آگوست در ایالات متحده عرضه می شوند.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر