;
coinex

۶ برنامه برای انتقال بی سیم از گوشی به کامپیوتر شخصی

ما در حال حاضر در عصر تکنولوژی و کلود زندگی می کنیم و تقریبا هر چیز ضروری که به آن نیاز داریم بر روی گوگل درایو (Google Drive)، وان درایو (OneDrive)، دراپ باکس (Dropbox)، آیکلاد (iCloud)، گوگل فوتوز (Google Photos)، اورنوت (Evernote)، کیپ (Keep)، پلی موزیک (Play Music)، اسپاتیفای (Spotify)، و ...قرار دارد.

ما در حال حاضر در عصر تکنولوژی و کلود زندگی می کنیم و تقریبا هر چیز ضروری که به آن نیاز داریم بر روی گوگل درایو (Google Drive)، وان درایو (OneDrive)، دراپ باکس (Dropbox)، آیکلاد (iCloud)، گوگل فوتوز (Google Photos)، اورنوت (Evernote)، کیپ (Keep)، پلی موزیک (Play Music)، اسپاتیفای (Spotify)، و … قرار دارد. دوران نیاز به اتصال به کامپیوتر های شخصی برای انتقال داده هایی مانند تصاویر و موسیقی و مستندات، گذشته است.

با این حال هنوز هم خیلی از افراد اتصال به کامپیوتر های شخصی از طریق کابل یو اس بی را برای انتقال مستقیم داده ها آسانتر از سیستم کلود و رها کردن داده ها بر روی آن می پندارند.

خوشبختانه راه حل هایی برای انتقال هرگونه فایل از طریق دستگاه ها بدون نیاز به استفاده از هرگونه سیم، به سرعت و آسان و بدون درگیری کلود وجود دارد. ما در اینجا ۶ تا از بهترین راه حل ها را ارائه می دهیم:

۱. ایردروید (AirDroid)

یکی از قدیمی ترین برنامه ها برای ارائه ی این چنین عملکردی که در طول سال ها رشد کرده و همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است، ایردروید می باشد. این برنامه از طریق نرم افزار PC با کامپیوتر شما لینک می شود و علاوه بر نمایش تماس ها و نوتیفیکیشن ها، امکان انتقال داده ها را در هر دو جهت می دهد. می توانید به طور کامل بر دستگاه اندروید خود کنترل داشته باشد و هر برنامه ای را بر روی کامشوتر شخصی خود استفاده کنید. می توانید گوشی مفقود شده را بیابید، هم چنین این امکان وجود دارد که داده ها را از گوشی مفقود شده انتقال دهید، موقعیت گوشی را بیابید و آن را قفل کنید.

۲. پوش بولت (Pushbullet)

یکی دیگر از رقبای قوی در این زمینه که از نظر نمایش نوتیفیکیشن و تماس ها و همچنین انتقال فایل ها به روش ساده ی کشیدن و رها کردن (drag and drop) بسیار شبیه به ایردروید می باشد پوش بولت بوده که برای iOS هم در دسترس است.

یکی دیگر از رقبای قوی در این زمینه که از نظر نمایش نوتیفیکیشن و تماس ها و همچنین انتقال  فایل ها به روش ساده ی کشیدن و رها کردن (drag and drop) بسیار شبیه به ایردروید می باشدف پوش بولت می باشد که برای iOS هم در دسترس است.

۳. وی ترنسفر (WeTransfer)

این برنامه به شما این امکان را می دهد که یک بسته ی بزرگ (تا ۱۰ گیگا بایت) را به طور موقت بر روی سرور خود آپلود کنید و سپس برای ارسال به هرکسی که می خواهید از جمله خودتان، یک لینک دانلود را به اشتراک بگذارید. این برنامه برای ارائه ی فایل های بزرگ مفید است.

این برنامه به شما این امکان را می دهد که یک بسته ی بزرگ (تا ۱۰ گیگا بایت) را به طور موقت بر روی سرور خود آپلود کنید و سپس برای ارسال به هرکسی که می خواهید از جمله خودتان،  یک لینک دانلود را به اشتراک بگذارید. این برنامه برای ارائه ی فایل های بزرگ مفید است.

۴. اینفینیت (Infinit)

اینفینیت را می توان بر روی هر دستگاهی نصب کرد و می توانید هر فایلی را به هر دستگاهی بفرستید. این برنامه بر روی اصل و قاعده ای مشابه وی ترنسفر کار می کند به طوری که این فایل ها بر روی سرورهایی نامحدود آپلود می شوند و این بدان معنی می باشد که برای انتقال داده ها به هر دستگاهی دیگر نگرانی ای وجود ندارد.

 این برنامه بر روی اصل و قاعده ای مشابه وی ترنسفر کار می کند به طوری که این فایل ها بر روی سرورهایی نامحدود آپلود می شوند و این بدان معنی می باشد که برای انتقال داده ها به هر دستگاهی دیگر نگرانی ای وجود ندارد.

۵. سانشاین (Sunshine)

سانشاین تا حدودی رویکرد متفاوتی دارد- به جای کپی کردن فایل بر روی دستگاه، ما را قادر می سازد که فایل ها را روی پلت فرم استریم کنیم. به عنوان مثال، ما یک گالری از تصاویر بر روی آیپد خود در خانه داریم ، با نصب این برنامه ما می توانیم هنگامی که خارج از خانه هستیم، با گوشی هوشمند اندرویدمان به آن دسترسی یابیم و تصاویر و ویدئوها را بدون کپی کردن آنها مشاهده کنیم.

به جای کپی کردن فایل بر روی دستگاه، ما را قادر می سازد که فایل ها را روی پلت فرم استریم کنیم.

۶. پورتال (Portal)

پورتال برای دریافت فایل ها از کامپیوتر شخصی به گوشی سریعترین و آسانترین برنامه می باشد. فقط کافیست آن را دانلود کنید. از کامپیوتر شخصی خود به  portal.pushbullet.com سر بزنید و کد QR ای را که بر روی صفحه ی خود می بینید اسکن کنید. از این به بعد فایل هایی را که می خواهید داشته باشید انتخاب می کنید تا بر روی گوشی شما آپلود شوند. برای انجام این کار نیاز به وای- فای دارید.

پورتال برای دریافت فایل ها از کامپیوتر شخصی به گوشی سریعترین و آسانترین برنامه می باشد. فقط کافیست آن را دانلود کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر