;
coinex

Fileseal یک برنامه ی رمزگذاری خودکار فایل برای اندروید می باشد

Fileseal. اگر شما به دنبال یک برنامه ی رمز گذاری کاربر پسند هستید، Fileseal می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

اگر شما به دنبال یک برنامه ی رمز گذاری کاربر پسند هستید، Fileseal می تواند گزینه ی مناسبی باشد. این برنامه به شما این امکان را می دهد که فایل ها را روی حافظه ی اندروید دستگاهتان رمزگذاری کنید و به صورت خودکار آنها را مانند دراپ باکس (Dropbox) و گوگل درایو (Google Drive) با سرویس ذخیره ی کلود همگام می کند.

تعیین یک پوشه ی (فولدر) هدف به این معنی است که هم فایل های موجود و تازه اضافه شده به این فولدر و هم زیر مجموعه های آن به صورت خودکار رمزگذاری می شوند، در این فولدر هدف تحت رمزگذاری زیر پوشه ها ذخیره شده و با سرویس کلود همگام می شوند.

فایل های آپلود شده به سرویس کلود به صورت جهانی رمزگذاری می شوند، در حالی که این فایل های اصلی و رمز گذاری نشده، بلافاصله با استفاده از متدهای حذف ایمن، حذف می شوند و احتمال برگرداندن آنها را پس از حذف به حداقل می رساند. Fileseal همچنین شامل یک نمایشگر تصویر و مدیریت فایل ابتدایی درون برنامه ای می باشد که این امکان را فراهم می کند که عکس ها را بدون قرار دادن در یک برنامه ی خارجی ببینید و آنها را دستکاری کنید.

استفاده از Fileseal رایگان است و شامل یک ارتقای اختیاری Premium می باشد. با این ارتقای ۱۵ دلاری چندین گزینه از جمله، حفاظت فولدر های چندگانه، حذف آگهی، افزایش محدودیت اندازه ی فایل، حالت توسعه یافته برای حذف ایمن فایل ها و گزینه های دیگر را بازگشایی می کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر