;
coinex

گوشی های جدید سامسونگ می تواند استریم زنده روی یوتیوب ارائه دهند

روز گذشته در طول رونمایی از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس، سامسونگ یک ویژگی جدید قدرتمند را برای سازندگان ویدیو نشان داد. هر دو گوشی یک ویژگی به نام پخش زنده (Live Broadcast) دارند که به کاربران امکان پخش ویدیو زنده از طریق تلفن های خود و به طور مستقیم به یوتیوب می دهد.

روز گذشته در طول رونمایی از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس، سامسونگ یک ویژگی جدید قدرتمند را برای سازندگان ویدیو نشان داد. هر دو گوشی یک ویژگی به نام پخش زنده (Live Broadcast) دارند که به کاربران امکان پخش ویدیو زنده از طریق تلفن های خود و به طور مستقیم به یوتیوب می دهد.

به نظر می رسد این سرویس پخش زنده بازی سامسونگ در برابر برنامه های محبوب استریم زنده، مانند پریسکوپ و میرکت می باشد. این ویژگی به طور مستقیم برای دوربین های محلی ساخته شده است و این امکان را به شما می دهد تا به صورت برنامه‌ریزی شده یا استریم زنده ویدیوهایی با رزولوشن 1080 پیکسل (فول اچ‌دی) با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه استریم کنید. لازم به ذکر است، که هیچ ادغامی با شبکه های اجتماعی در برنامه دوربین وجود ندارد، بنابراین شما نمی توانید نظرات را ببینید. تلفن های قدیمی تر مانند سری سونی نیز از سال گذشته یک ویژگی مشابه با این را تبلیغ کرده اند. در هر حال، پخش زنده می تواند بازی را عوض کند و برای تولید کنندگان، یک حرکت پیش برنده باشد.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر