;
coinex

تصویر دیگری از گوشی بلک بری ونیز (BlackBerry Venice)

تصویر دیگری از سطح بلک بری ونیز. با ارائه ی تصویر جدید دیگری از این گوشی که در CrackBerry Forums قرار داده شده است، یک نگاه اجمالی به اینکه بلک بری چگونه کار می کند می اندازیم.

بلک بری ونیز (BlackBerry Venice) این اسم رمزی یک گوشی هوشمند اعلام نشده است که یکی از اولین دستگاه های بلک بری می باشد که اندروید را اجرا می کند. چندی پیش ما شنیدیم که این دستگاه از طریق AT&T در دسترس قرار می گیرد. حال فاش کننده معروف که با نام اوان بلاس، evleaks@، در توییتر شهرت دارد، می گوید که این گوشی جدید توسط T-Mobile فروخته می شود.

با ارائه ی تصویر جدید دیگری از این گوشی که در CrackBerry Forums قرار داده شده است، یک نگاه اجمالی به اینکه بلک بری چگونه کار می کند می اندازیم. این اسلایدر، یک صفحه نمایش که از هر دو طرف منحنی است، یک اسپیکر جلو و یک دوربین عقب ۱۸ مگاپیکسلی با OIS را نمایان می کند. از مشخصات لو رفته ی دیگری که به نظر فریبنده می رسد، یک صفحه نمایش ۵.۴ اینچی با وضوح ۲۵۶۰×۱۴۴۰ کوآد اچ دی می باشد. گفته می شود این گوشی از یک پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ بهره می گیرد که دارای واحد پردازنده ی مرکزی شش هسته ای با حداکثر سرعت ۱.۸ گیگا هرتز و یک پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۴۱۸ (Adreno 418) است. داخل آن یک رم ۳ گیگا بایتی قرار دارد و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن تعبیه شده است.

یک عکس جدید گزارش شده از BlackBerry Venice، یک کیبورد مجازی بر روی صفحه نمایش را نشان می دهد که به همراه یک کیبورد فیزیکی QWERTY که به صورت کشویی است، همراه می شود.

بسیاری از کاربران اندروید ، جذب این دستگاه بلک بری شده اند که در واقع اولین دستگاه از بلک بری می باشد که در MWC نشان داده شده است.

احتمالا این گوشی بلک بری ونیز دارای یک نسخه که از BlackBerry 10.3 قدرت می گیرد، خواهد بود. انتظار می رود که این گوشی در نوامبر، درست در زمان تعطیلات منتشر شود و توسط اپراتورهای AT&T و T-Mobile ارائه گردد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر