;
coinex

انتظار می رود مودم LTE اینتل به 50 درصد ازگوشی های آیفون 6s اپل راه یابد

با توجه به گفته تحلیل‌گری از Northland Capital Mrkets ممکن است ما شاهد همکاری عجیب دو غول دنیای فناوری یعنی اینتل و اپل باشیم. اگر این گزارش درست باشد، در پی این همگاری نیمی از آیفون های 6S سری جدید اینتل از مودم‌های LTE 4G را استفاده خواهند کرد.

با توجه به گفته تحلیل‌گری از Northland Capital Markets ممکن است ما شاهد همکاری عجیب دو غول دنیای فناوری یعنی اینتل و اپل باشیم. اگر این گزارش درست باشد، در پی این همگاری نیمی از آیفون های 6S سری جدید اینتل از مودم‌های LTE 4G را استفاده خواهند کرد.

گاس ریچارد، یکی از تحلیل‌گران کپیتال مارکتز به تازگی اعلام کرد که برای نیمی از گوشی‌های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس از اینتل، مودم LTE سفارش شده است. به گفته‌ی اپل اینسایدر، این اطلاعات، درست با گزارش‌های گذشته در ماه مارس مطابقت دارد، که ادعا می کردند اپل قصد دارد با مودم XMM 7360 LTE اینتل سازگار شود و از آنها استفاده کند، این دستگاه ها در منطقه‌ی آسیا و آمریکای لاتین به فروش می‌رسند.

اگر چه اینتل بر بازار پردازنده‌های ماشین های محاسباتی قدیمی مانند کامپیوترهای رومیزی، لپ‌تاپ و سرورها سلطه دارد، در سال‌های گذشته در بخش پردازنده‌های موبایل ضرر زیادی گزارش داده است. این گزارش‌ها ادعا می کنند که اینتل در پی تلاش برای گرفتن سهم بازار در میان سازندگان سطح میانی تبلت چین، به شدت بخش پردازنده‌های تبلت خود را تقویت کرده است؛ هر چند Chipzilla هنوز قادر به رقابت با طرح های ARM نه در حالت سهام و نه سفارشی، نمی باشد چرا که این طرح ها به طور گسترده در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها رخنه کرده اند.

به گفته ریچارد، این معامله جدید با اپل منجر به یک درآمد قابل توجه برای اینتل در طول سال 2016 می شود، که به جبران عدم موفقیت آن در بخش موبایل کمک خواهد کرد. این تحلیلگر تخمین می زند که اینتل می تواند بین 750 میلیون دلار تا 1.25 میلیارد دلار درآمد داشته باشد، با این حال ” راه طولانی برای کاهش زیان کسب و کار های تلفن همراه وجود دارد”. این رقم درآمد، قابل توجه است و اینتل مطمئنا از پول نقد استقبال می کند، خصوصا با وجود این واقعیت که این شرکت در درجه اول یک طراح و تولید کننده پردازنده است، نه یک شرکت متخصص در مودم LTE.

اگر این گزارش دقیق باشد، اینتل به شدت در حال ساخت مودم های LTE برای اولین دسته های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس می باشد. با توجه به اینکه در گزارش‌های مختلف اشاره شد، زنجیره تامین کننده اپل تولید قطعات نسل جدید آیفون‌ها را آغاز کرده است. براساس گزارشات اخیر، اپل از این نسل جدید آیفون 6S در تاریخ ۹ سپتامبر رونمایی خواهد کرد و اواخر همان ماه به صورت رسمی در دسترس قرار خواهد گرفت. در حالی که آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس اپل پاییز عرضه می شوند، هنوز در مورد مشاهده آیفون 6C شایعه شده شک وجود دارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر