;
coinex

سامسونگ گلکسی نوت ۵ در حال حاضر برای خرید، فقط در تایوان در دسترس می باشد

خرید سامسونگ گلکسی نوت۵ در تایوان. با این وجود این گوشی در حال حاضر برای خریداری در یکی از بازارهادر تایوان در دسترس می باشد.

در حالی که بعضی از مشتریان خوش شانس AT&T  ممکن است تا چند روز آینده گوشی گلکسی نوت ۵ خود رادریافت کنند، عملا این گوشی قبل از ۲۱ آگوست در ایالات متحده و دیگر مناطق منتشر نمی شود. با این وجود این گوشی در حال حاضر برای خریدارانی از یکی از بازارها در دسترس می باشد. اما برخلاف انتظار، این بازار در کره ی جنوبی – کشور سامسونگ – نیست و در تایوان می باشد.

از امروز، ۱۵ اوت (24 مرداد)، مشتریان تایوانی می توانند نسخه ی ۳۲ گیگا بایتی گلکسی نوت ۵ را به قیمت حدود ۷۴۰ دلار دریافت کنند، در حالی که مدل۶۴ گیگابایتی آن آخر ماه و به قیمت ۸۲۰ دلار در دسترس قرار می گیرد.

بنا به گزارش ، سامسونگ این سری اول از گلکسی نوت ۵ را در تایوان منتشر می کند و این به این دلیل است که سری های نوت همیشه در آنجا خیلی پرطرفدار بوده اند. از زمانی که اولین مدل آن در سال ۲۰۱۱ منتشر شد، حدود ۲ میلیون واحد از آن در آنجا فروخته شده است. در حالی که این عدد، در مقیاس جهانی چندان بزرگ هم نیست اما این واقعیت را باید در نظر گرفت که تایوان با جمعیتی حدود ۲۳ میلیون یک کشور کوچک به حساب می آید.

علاوه بر انتشار گلکسی نوت ۵ در تایوان، سامسونگ هم شروع به فروش یک دسته از لوازم جانبی از جمله، کاور عقب با کریستال های Swarovski (همانطور که در زیر می بینید) می کند.

علاوه بر انتشار گلکسی نوت۵ در تایوان، سامسونگ هم شروع به فروش یک دسته از لوازم جانبی از جمله، کاور عقب با کریستال های Swarovski (همانطور که در زیر می بینید) می کند.

فروش لوازم جانبی از جمله کاور عقب با کریستال های Swarovski

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر