;
coinex

گوگل به زودی می تواند دسکتاپ شما را نیز جستجو کند

جستجو در گوگل ممکن است به زودی به عنوان پتنی که جستجوی اطلاعات برنامه کاربران دسکتاپ را نشان می دهد، ایجاد شود. در واقع هدف بعدی این شرکت در هفته جاری همین مورد است.

جستجو در گوگل ممکن است به زودی به عنوان پتنی که جستجوی اطلاعات برنامه کاربران دسکتاپ را نشان می دهد، ایجاد شود. در واقع هدف بعدی این شرکت در هفته جاری همین مورد است. این پتنت تحت عنوان “داده های برنامه های کامپیوتری در نتایج جستجو” خوانده می شود و طیف گسترده ای از توانایی های جستجو را پوشش می دهد. هدف گوگل در اینجا، جستجوی مبتنی بر اینترنت نخواهد بود بلکه محتوای کامپیوتر و یا دستگاه تلفن همراه شما اساس کار جستجوست.

در فهرست ساخته شده توسط گوگل با USPTO، این شرکت لیستی از مکان های مختلف برای جستجو، از جمله برنامه های بومی، خدمات از راه دور و برنامه های ثبت شده را ایجاد می کند. این مکان ها شامل صفحات اجتماعی، نویگیشن (نقشه های گوگل)، مدیا پلیر شما و مطالب برنامه های ثبت شده، می باشد.

برای خدمات از راه دور، گوگل می تواند جستجو در وب، اخبار، محصولات و رسانه های اجتماعی را انجام دهد و برای برنامه های بومی، جستجوی گوگل می تواند از طریق برنامه های کاربردی، بوک مارک ها و همچنین اطلاعات تماس شما، جستجو کند.

البته خیالتان راحت باشد گوگل بدون اجازه شما جستجویی از طریق این بیت ها و بخش ها انجام نمی دهد و هر آنچه شما پیدا می کنید مربوط به خود شماست. به احتمال زیاد این گسترش توانایی های جستجوی آفلاین را به زودی خواهیم دید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر