;
coinex

اندازه ی بزرگتر بند اپل واچ

اندازه ی بزرگتر بند اپل واچ.  اپل برای کمک به تناسب اپل واچ با اندازه ی مچ دست بزرگتر، در حال ارائه ی یک بند Sport جدید در اندازه های بزرگ/خیلی بزرگ (L/XL) می باشد

در حال حاضر اپل برای کمک به تناسب اپل واچ (Apple Watch) با اندازه ی مچ دست بزرگتر، در حال ارائه ی یک بند Sport جدید در اندازه های بزرگ/خیلی بزرگ (L/XL) می باشد که برای آن دسته از افرادی که اندازه ی مچ دستشان ۱۹۵ میلیمتر تا ۲۴۵ میلی متر می باشد، مناسب است.

قبلا، بند با اندازه ی بزرگ، مچ دستانی که به بزرگی ۲۱۰ میلی متر بودند را پوشش می داد. قیمت این اسپورت بند بزرگ/خیلی بزرگ ، ۴۹ دلار می باشد که به قیمت همان اسپورت بند های دیگر اپل واچ می باشد و در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می شود. اپل ساعت خود را با این بند جدید بزرگ/خیلی بزرگ عرضه نمی کند، به این معنی که باید بند اصلی را که به همراه ساعت می آید با این بند جدید معاوضه کنید یا هزینه ی نقدی برای خرید این اندازه ی جدید بپردازید. زمان لازم برای رسیدن این بند، ۵ تا ۷ روز کاری می باشد.

علاوه بر این اپل برای ارائه ی این سایز بند جدید، کیتِ Link Bracelet خود را ارائه می دهد که ۶ تا لینک اضافی به Link Bracelet اضافه می کند که این امکان را می دهد که مچ دستی به بزرگی ۲۴۵ میلی متر را با apple Watch Link Bracelet متناسب کند. این لوازم جانبی فقط در رنگ نقره ای در دسترس بوده و با قیمت ۴۹ دلار عرضه می شود. به لطف یک دکمه ی انتشار ویژه، اضافه و یا حذف کردن این لینک های اضافی با یک کلیک صورت می گیرد و نیازی به هیچ ابزار اضافی نیست. در حال حاضر سفارشات توسط اپل گرفته می شود و حدودا اواخر این ماه فرستاده می شوند.

در حال حاضر هم اسپورت بند بزرگ/خیلی بزرگ و هم کیت Link Bracelet به صورت آنلاین در اپل استور در دسترس می باشند. با این لوازم جانبی جدید، شما حتی اگر خیلی چاق هم به نظر برسید باز هم می توانید از اپل واچ استفاده نمایید. علاوه بر این، اپل بالاخره یک موجودی از بلک مدرن باکل (Black Modern Buckle) در اندازه ی متوسط برای این فولاد ضد زنگ ۳۸ میلی متری دریافت کرده است که قیمت آن ۲۴۹ دلار می باشد و در یک یا دو هفته ی آینده عرضه خواهد شد.

 اپل بالاخره یک موجودی از بلک مدرن باکل (Black Modern Buckle) در اندازه ی متوسط برای این فولاد ضد زنگ ۳۸ میلی متری دریافت کرده است

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر