;
coinex

یک مرکز بازی همه جانبه واقعیت مجازی در استرالیا باز می شود

مرکز بازی های جدید در ملبورن استرالیا آغاز به کار کرده است. این مکان، به نام Zero Latency، تجربه درست و همه جانبه ای از واقعیت مجازی ارائه می دهد: اگر شما می خواهید زامبی را به قتل برسانید، به معنای واقعی کلمه باید اطراف آن قدم بزنید، آن را هدف قرار داده و با تفنگ واقعیت مجازی به آن شلیک کنید.

مرکز بازی های جدید در ملبورن استرالیا آغاز به کار کرده است. این مکان، به نام Zero Latency، تجربه درست و همه جانبه ای از واقعیت مجازی ارائه می دهد: اگر شما می خواهید زامبی ها را به قتل برسانید، به معنای واقعی کلمه باید اطراف آن قدم بزنید، آن را هدف قرار داده و با تفنگ واقعیت مجازی به آن شلیک کنید.

از قرار معلوم CNET قبل از راه اندازی آن را امتحان کرده است و متوجه شد که این مرکز با استفاده از یک انبار 4300 فوت مربعی پوشش داده شده است و در یک الگوی گرید-سفید (white-grid) که مجهز به 129 عدد دوربین پلی استیشن آی (PlayStation Eye) است، قرار دارد. در یک جلسه می توان تا شش بازیکن قرار گیرند، هر یک مجهز به یک کوله پشتی که در آن یک Alienware Alpha PC و رندر های محیطی برای هدست های آکیولس ریفت DK2 جای گرفته است.

سازنده این مرکز، Scott Vandonkelaar ، مصرانه می خواست که این ایده قبل از کمپین آکیولس ریفت در کیک استارتر (Kickstarter) برقرار شود، اما او در نهایت تصمیم گرفت از بسیاری ار فن آوری هایی موجود که می توانست، استفاده کند. او سه سال برای ایده خود کار کرد تا در نهایت این ایده تبدیل به یک واقعیت شد. CNET این مرکز بازی را به عنوان ” اولین مرکز سرگرمی واقعیت افزوده” می نامد اما این قطعا تنها مرکز VR در جهان نخواهد بود. پروژه ی مشابهی به نام ” The Void ” در نظر دارد یک مرکز بازی VR در سالت لیک سیتی بر قرار کند و شگفت آور نیست اگر مراکزی دیگری نیز در مراحل بسیار اولیه توسعه قرار داشته باشند.

.

منبع: engadget


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر