;
coinex

نسخه ی محدود Darth Vader-الهام گرفته از PS4

نسخه ی محدود Darth Vader. سونی از یک نسخه ی محدود کنسول پلی استیشن ۴ با اثر هنری Darth Vader خبر داد که به عنوان بخشی از بسته ی استار وارز  نوامبر امسال در دسترس قرار می گیرد.

سونی از یک نسخه ی محدود کنسول پلی استیشن ۴ (Playstation 4) با اثر هنری Darth Vader خبر داد که به عنوان بخشی از بسته ی استار وارز (Star Wars) نوامبر امسال در دسترس قرار می گیرد.

هر دو بسته شامل یک پلی استیشن 4 500 گیگابایتی و هم چنین یک کنترل کننده ی بی سیم DualShock 4 در یک پالت رنگ الهام گرفته از پانل جعبه ی Darth Vader می باشند.

این نسخه ی محدود از بسته ی نرم افزاری Star Wars Battlefront PS4 به همراه نسخه ی لوکس Star Wars Battlefront و به همراه یک کوپن برای دانلود چهار عنوان قدیمی تر از این سری : Super Star Wars، Star Wars: Racer Revenge، Star Wars: Jedi Starfighter و Star Wars Bounty Hunter می آید.

هم چنین یک یسته ی نرم افزاری Disney Infinity 3 وجود دارد که به طور انحصاری در خرده فروشی Walmart به فروش می رسد و شامل بسته بندی بالا و همچنین یک کپی از Disney Infinity و یک مجموعه از شکل های Infinity، چهره های Luke Skywalker، Leie Organa و Boba Fett می باشد.

این بسته ها در ۱۷ نوامبر در دسترس قرار می گیرند. سونی می گوید پیش فروش  آنها به زودی آغاز می شود.

.

منبع: thenextweb


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر