;
coinex

سامسونگ در حال آماده شدن برای راه اندازی گوشی جدید گلکسی سری O می باشد

از گوشی های رده بالا و میانی گلکسی - سری های A گرفته تا گوشی پایین رده گلکسی Y - به نظر می رسد سامسونگ کاملا چند حروف الفبا را بلعیده است تا در نام تجاری گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی خود از آنها استفاده کند، حال گویی قصد دارد، در سال جاری یک سری جدید را نیز به حروف الفبای بکار رفته در موبایل هایش اضافه کند.

از گوشی های رده بالا و میانی گلکسی – سری های A گرفته تا گوشی پایین رده گلکسی Y – به نظر می رسد سامسونگ کاملا چند حروف الفبا را بلعیده است تا در نام تجاری گوشی های هوشمند و تبلت های اندرویدی خود از آنها استفاده کند، حال گویی قصد دارد، در سال جاری یک سری جدید را نیز به حروف الفبای بکار رفته در موبایل هایش اضافه کند.

به گفته سام موبایل – که دارای سابقه بسیار مناسب و معقولی در گزارش خبر برنامه های محصولات سامسونگ است – این شرکت کره ای هم اکنون در حال آماده سازی دو گوشی جدید برای راه اندازی است، این دستگاه ها تحت عنوان “گلکسی سری O” هستند. (البته O برای واژه “اسکار” (Oscar)، است نه صفر)

گفته شده است که این دو گوشی در کدهای SM-G550 و SM-G600 توسعه خواهند یافت و البته قرار است آغازگر سری Galaxy O نیز باشند. خبرها حاکی از آن است که SM-G550 با نام Galaxy O5 و SM-G600 نیز با نام Galaxy O7 وارد بازار خواهند شد. در هر حال هنوز هیچ اطلاعات بیشتری از مشخصات دو موبایل یا تاریخ انتشار آنها در دست نیست.

در واقع، حتی مشخص نیست که این گلکسی سری O سامسونگ چه جایگاهی بین طیف گسترده دستگاه های این برند خواهد داشت و چه بازاری را هدف قرار می‌دهد.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر