;
coinex

سومین آپدیت انباشته ای ویندوز 10 منتشر شد

سومین آپدیت انباشته ای ویندوز 10 منتشر شد

مایکروسافت سیاست جدیدی را در گسترده کردن آپدیت ها از زمان تاریخ عرضه ی ویندوز 10 از 29 جولای اتخاذ کرده است.

این سومین آپدیت از زمان عرضه تا کنون می باشد که مایکروسافت شروع به انتشار آن کرده است که به آن آپدیت انباشته ای گفته می شود. به این معنی که فایل های آپدیت به صورت انباشته ای هستند. در صورتی که شما آپدیت های اولیه را نصب نکرده باشید، این بروز رسانی آن ها را به شما می دهد و آخرین ورژن ویندوز را اجرا خواهد کرد. از طرف دیگر اگر شما آپدیت های اولیه را نصب کرده باشید فقط کافی است که پچ های اضافی را نصب کنید.

Maru Jo Foley گفت: “یکی از سخنگویان مایکروسافت به من اجازه داد تا بفهمم که این آپدیت جدید برای رفع مشکل ویندوز 10 استور که در هفته های گذشته مشکلاتی را برای کاربران به وجود آورده بود، طراحی شده است.

بعضی از کاربران در دسترسی به فروشگاه، بدست آوردن آپدیت ها و یا دانلود برنامه ها مشکل دارند. در بعضی موارد برنامه های فروشگاه ویندوز – مثل ایمیل یا تقویم – کار نمی کنند.”

او اضافه کرد که KB 3081438 برای حل مشکلات فروشگاه در دسترس است. او گفت سخنگوی مایکروسافت در پاسخ به این سوال من که مایکروسافت چگونه مشکلات مربوط به فروشگاه ویندوز را رفع کرد گفت که مقامات شرکت از گفتن هر چیزی راجع به اینکه چه موضوعاتی باعث ایجاد مشکلات در فروشگاه شدند، خود داری می کنند.

در یک اطلاعیه ی رسمی مایکروسافت گفت: “این آپدیت شامل بهبود در بالا بردن قابلیت های عملیاتی ویندوز 10 می باشد. این آپدیت به صورت انباشته ای است به طوری که این مجموعه، تمامی آپدیت های قبلی را شامل می شود. اگر شما آپدیت های قبلی را نصب کرده اید کافی است تا فایل های مربوط به همین آپدیت که طبیعتاً کمتر هستند را دانلود کرده و نصب نمایید.”

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر