;
coinex

نتایج فروش ردمی نوت 2 شیائومی رکورد فروش 800 هزار واحد در 12 ساعت را شکست

ردمی نوت 2 شیائومی (Xiaomi Redmi Note 2) که به تازگی معرفی شده فقط برای مصرف کنندگان چینی در روز یکشنبه ارائه شده است. این گوشی توانسته رکورد فروشی بی سابقه ای را رقم بزند. شیائومی رکورد فروش 800 هزار واحد تلفن در طول دوره 12 ساعته را شکست. صفحه نمایش این گوشی شیائومی، ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ است. دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای هلیو X10 مدیاتک می باشد که نسخه‌ی ۱۶ گیگا بایتی آن با فرکانس ۲ گیگا هرتز و نسخه‌ی ۳۲ گیگا بایتی فرکانس ۲.۲ گیگا هرتز کار می کند. پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR G6200 و رم ۲ گیگا بایتی و درگاه حافظه جانبی برای افرادی که نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر دارند تعبیه شده است.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند جدید شیائومی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعت و اندروید لالی پاپ از پیش نصب شده و سازگار با رابط کاربری MIUI 7 برای آن در نظر گرفته شده است.

به زودی شاهد یک نسخه از این گوشی را با پردازنده اسنپ دراگون 615 SoC در تاریخ 19 آگوست همراه با نسخه بین المللی از MIUI 7 UI، خواهیم بود. ردمی نوت  2 نمی تواند در هند فروخته شود به دلیل اینکه قانونی توسط یک دادگاه در هند وضع شده که فروش شیائومی را در این کشور محدود می کند، در واقع تنها به آن دسته از گوشی های طراحی شده توسط چیپست اسنپدراگون اجازه فروش می دهد. پس از آن که شرکت اریکسون سال گذشته از شیائومی شکایت کرد، دادگاه هند قانون محدودیت پردازنده را برای شرکت شیائومی وضع کرد.

با توجه به اینکه کسب و کار شیائومی در هند شکست خورده است، تعجب انگیز نیست که یک نسخه طراحی شده توسط اسنپدراگون 615 SoC برای مصرف کنندگان هند ساخته شود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر