;
coinex

انگری بردز ۲: بیش از ۳۰ میلیون دانلود در دو هفته

انگری بردز ۲. اواسط همین ماه به شما گفتیم که انگری بردز ۲ جدید برند Rovio، تنها در یک هفته بعد از انتشار ۲۰ میلیون دانلود در سراسر جهان داشته است.

اواسط همین ماه به شما گفتیم که انگری بردز ۲ جدید برند Rovio، تنها در یک هفته بعد از انتشار ۲۰ میلیون دانلود در سراسر جهان داشته است.

این بازی از ۳۰ جولای که برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت تا به الان مرز ۳۰ میلیون دانلود را رد کرده و به عنوان یکی از موفق ترین عناوین تاریخ شرکت Rovio شکل گرفته است.

جالب توجه است که Rovio می گوید که حدود ۱۰ میلیون از این دانلود ها از سوی چینی ها بوده است. همانطور که Rovio قبلا هم گزارش داده بود که “یک نسل جدیدی از بازیکنان” در چین، طبیعت اعتیاد آور این بازی در چین-که بیشتر از ۷۰۰ میلیون کاربر گوشی هوشمند دارد (پتانسیل رشد عظیم برای این بازی را دارد) را تصدیق می کند.

انگری بردز ۲ بیش از ۲۰۰ سطح را به نمایش می گذارد که به ۹ قسمت تقسیم شده و در ۳ حوزه ی مختلف Cobalt Plateaus، Pig City و Bamboo Forest قرار گرفته است. این بازی رایگان بوده اما درست مانند بسیاری دیگر از بازی های مدرن بارگذاریش با خریدهای درون برنامه ای سنگین است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر