;
coinex

تاریخ انتشار آیفون 6S اپل بار دیگر توسط اپراتور ها در تاریخ 18 سپتامبر تایید شد

براساس لو رفتن اطلاعات بیشتری از برنامه AppleCare شرکت Best Buy، اپل گوشی های جدید آیفون 6S و 6S پلاس خود را – در 18 ام سپتامبر (27 شهریور) منتشر خواهد کرد.

براساس لو رفتن اطلاعات بیشتری از برنامه AppleCare شرکت Best Buy، اپل گوشی های جدید آیفون 6S و 6S پلاس خود را – در 18 ام سپتامبر (27 شهریور) منتشر خواهد کرد.

اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، برنامه اپل طبق معمول این خواهد بود که یک هفته بعد از اعلام پیش فروش، آیفون جدیدش را به جهانیان معرفی خواهد کرد. بر طبق روال همیشگی، اپل در روز چهارشنبه نهم سپتامبر (18 شهریور) این گوشی مبتنی بر iOS خود را معرفی می کند، 2 روز بعد در شامگاهِ روز جمعه 11 ام سپتامبر (20 شهریور) آمادگی خود را مبنی بر پیش فروش آیفون اعلام کرده و سپس یک هفته بعد در روز جمعه 18 ام سپتامبر (27 شهریور) گوشی هایش را به فروشگاه های خود پخش کرده و آماده فروش می کند.

برای اثبات دیگری بر این مدعا باید اضافه کرد که 2 تا از 3 اپراتور بزرگ آلمان خود را برای عرضه آیفون و دقیقا برای دومین جمعه بعد از معرفی آیفون 6S آماده کرده اند. آلمان یکی از معدود کشور هایی است که در آن عرضه گوشی های آیفون تقریبا همزمان با آمریکا صورت می گیرد، پس شاید بتوان گفت که این تاریخ یعنی 18 ام سپتامبر می تواند تاریخ عرضه آیفون 6S باشد.

انتظار می رود که آیفون 6S شاهد ارتقاهایی بر روی بُرد خود باشد، به عنوان مثال می توان به صفحه نمایش فورس تاچ و چیپ ست قدرتمند ترِ A9 اشاره کرد، علاوه بر این یک دوربین جدید 12 مگاپیکسلی نیز برای پشتِ آن استفاده خواهد شد، بنابراین با ذکر تمامی این گفته ها، به سختی می توان صبر کرد تا جدال این گوشی با بهترین گوشیِ اندرویدی را نظاره کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر