;
coinex

گوگل برنامه ی جست و جوی جدیدی را برای موبایل عرضه می کند

گوگل برنامه ی جست و جوی جدیدی را برای موبایل عرضه می کند

موتور جست و جوی جهانی گوگل برنامه ی جدیدی را عرضه کرد که به کاربران موبایل اجازه می دهد تا نیاز های روزانه ی خود را به راحتی جست و جو کنند.

Sandeep Menon مدیر بازار یابی گوگل در هند به خبرنگاران گفت: برای کاربران گوشی هوشمند که بیشتر با اینترنت سر و کار دارند، گوگل هاوس (Google House) در جست و جوی نقشه ها، عکس ها، ترجمه کردن و استفاده از You Tube بر روی موبایل ها، به آنها کمک می کند.

مطابق یک تحقیق، حدود 500 میلیون هندی از طریق گوشی و کامپیوتر ها به اینترنت دسترسی دارند و 490 میلیون دیگر تا سال 2017 به اینترنت از طریق گوشی های هوشمند دسترسی خواهند داشت.

در هند ماهانه 7-6 میلیون کاربر اینترنت اضافه می شوند که این میزان از کل جمعیت کشور نروژ بیشتر است. بدون تعجب، هند از لحاظ کاربر موبایل از آمریکا پیشی گرفته است و بعد از چین در رده ی دوم قرار دارد.

به لطف استفاده ی سریع و زیاد از موبایل به منظور رفع مجموعه ای از نیاز ها شاهد انقلاب گوشی هوشمند در هند بوده ایم، Menon گفت که گوشی ها  با دسترسی به صدا ها، پیام ها، نقشه ها، عکس ها، اخبار و اطلاعات از طریق ایمیل، واتس آپ، فیسبوک، وایبر و بقیه برنامه ها، به وسیله های چند منظوره تبدیل شده اند.

برای مثال، برنامه ی گوگل ترنسلیت به کاربران کمک می کند تا با ترجمه ی متن به مانع فهمیدنِ زبان های دیگر غلبه کنند.

به طور مشابه برنامه ی عکس گوگل به طور خودکار از تمام عکس ها و ویدیو ها در دستگاه های موبایل بک آپ می گیرد. حدود 1.8 میلیارد عکس هر روز در کل جهان آپلود می شوند که شامل 93 میلیون سلفی است که هر دو دقیقه اضافه می شوند.

به همین ترتیب گوگل اطلاعات را در هر زمان و هر مکانی که کاربر بخواهد برایش در دسترس قرار می دهد.

.

منبع: firstpost


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر