;
coinex

ورایزون، سامسونگ پی را پشتیبانی نمی کند

ساسونگ پی. اگر شما مشتری ورایزون بی سیم (Verizon Wireless) هستید، بهتر است که روی استفاده از آن بر روی سامسونگ پی (Samsung Pay) حساب باز نکنید.

اگر شما مشتری ورایزون بی سیم (Verizon Wireless) هستید، بهتر است که روی استفاده از آن بر روی سامسونگ پی (Samsung Pay) حساب باز نکنید. یک توییت از تیم Samsung Support تایید می کند که Big Red، سرویس پرداخت موبایل سامی (Sammy) را پشتیبانی نمی کند. قرار است که سامسونگ پی در همین ۲۸ سپتامبر در ایالات متحده آغاز به کار کند. در واقع این قابلیت، تنها یک روز دیگر یعنی در تاریخ 20 آگوست در کره ی جنوبی راه اندازی می شود. در همین حال مشتریان T-Mobile، Sprint، AT&T و U.S Cellular قادر به استفاده از سامسونگ پی خواهند بود.

سامسونگ خبر داده است که در ایالت متحده با Visa، MasterCard و Bank of Amrica شریک خواهد شد. به لطف خرید LoopPay سامی، سامسونگ پی را می توان حتی در مکان ها ی خرده فروشی که شبکه ی بی سیم NFC ساخته نشده، استفاده کرد. در این موارد انتقال امن مغناطیسی (MST) که مخفف Magnetic Secure Transmission می باشد، این امکان را برای شما فراهم می کند که یک کارت را از کیف مجازی خود انتخاب کرده و آن را بر روی ترمینال POS بکشید، درست به همان شیوه ای که کارت می کشید. از آنجا که سامسونگ پی را می توان در هر خرده فروشی ای که دستگاه کارت خوان دارد، استفاده کرد، این خیلی بیشتر از هر سرویس پرداخت موبایلی در فروشگاه ها پشتیبانی می شود.

در فروشگاه هایی که مجهز به NFC هستند، سامسونگ پی دوباره یک کارت را از کیف مجازی انتخاب می کند، اما این بار به محض تپ کردن روی یک ترمینال خاص، معاملات انجام می شود و دیگر نیازی به واردکردن مجدد اطلاعات نیست. در هر صورت، سامسونگ می گوید که اطلاعات کارت اعتباری ایمن می باشد. بر خلاف اپل، که برای خریدهایی که با استفاده از اپل پی صورت می گیرد،  یک هزینه ای را جمع آوری می کند، سامسونگ هیچ هزینه ای را برای استفاده از سامسونگ پی دریافت نمی کند.

سامسونگ قصد دارد که یک بروزرسانی را برای گوشی هایی خاص ارسال کند تا بتوانند از سامسونگ پی استفاده کنند. گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس (+Samsung Galaxy S6 edge) و سامسونگ گلکسی نوت ۵ (Samsung Galaxy Note5) این قابلییت را به صورت از پیش نصب شده دارند. گروهی منتخب از دارندگان گوشی های هوشمند در ایالات متحده بخشی از یک تست بتا از این سرویس که در ۲۵ آگوست آغاز می شود را دریافت خواهند کرد.

یک توییت از تیم Samsung Support تایید می کند که Big Red، سرویس پرداخت موبایل Sammy را پشتیبانی نمی کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر