;
coinex

گوشی اندروید و کیبورد دار بلک بری

گوشی اندروید و کیبورد دار بلک بری

صبح امروز ویدیویی را مشاهده کردیم که توسط Even Blass توییت شده بود و راجع به بلک بری Venice بود.

این ویدیو عکس های زودگذری را از QWERTY و یک نمایش از بغل را نشان داد که بیانگر دو مدل از گوشی بود. یک مدل آن انتظار می رود که سیستم عاملش اندروید باشد و مدل دیگر احتمالاً BlackBerry 10 خواهد بود.

Blass یک توییت دیگر را هم راجع به ویژگی های فیلم 5 ثانیه ای Venice انجام داد که ما می توانیم ببینیم که این دستگاه با سیستم عامل اندروید کار می کند. ما همچنین می توانیم بفهمیم که چگونه مکانیزم کشویی باعث می شود کیبورد فیزیکی نمایان شود.

با توجه به شایعه های اخیر ما می توانیم شاهد عرضه ی بلک بری Venice در نوامبر باشیم که مزیت این زمان فروش زمستانی آن است که هر 4 شرکت بزرگ آمریکا این گوشی را ارائه خواهند داد.

کاربران اندروید در مورد Venice هیجان زده هستند، این گوشی دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی و رزولوشن 2560*1440 کواد اچ دی می باشد. همچنین دستگاه دارای تراشه ی اسنپدراگون 808، 3 گیگابایت رم و 18 مگاپیکسل دوربین عقب است. آیا این گوشی می تواند موقعیت بلک بری را در سخت افزار عوض کند؟ خیلی ها این فکر را راجع به بلک بری Passport می کردند اما این گوشی بیشتر برای استفاده های سازمانی است. از طرف دیگر Venice بیشتر با توجه به خواسته های مشتریان طراحی شده است. آنها بیشتر دوست داشتند تا قدرت اندروید را بر روی این گوشی ببینید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر