;
coinex

گوشی جدید Huawei Honor 7i

 Huawei Honor 7i. هوآوی به تازگی از یک برند جدید خود به نام Huawei Honor 7i رونمایی کرده است.

هوآوی به تازگی از یک برند جدید خود به نام Huawei Honor 7i رونمایی کرده است. این گوشی جدید به خاطر وجود دوربین عقب تاشو که ۱۸۰درجه می چرخد از مدل های دیگر متمایز شده است. این دوربین عقب علاوه بر اینکه می تواند به عنوان دوربین جلو برای عکس های سلفی مورد استفاده قرار گیرد، می تواند در زوایای مختلف تنظیم شود و برای گرفتن عکس های خلاقانه به شما کمک کند. برای آن دسته از کسانی که نگران عملکرد این دوربین تاشو می باشند هوآوی تضمین می کند که این دوربین را حتی اگر روزی ۱۳۲ بار برای استفاده های سلفی و دوربین عقب تا کنید باز هم حداقل دو سال بدون مشکل کار می کند.

این گوشی هوآوی آنر 7i  علاوه بر دوربین خاص و منحصر به فرد همچنین یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در کنار گوشی را نمایان می کند که یک ایده ی جالبی بود که ما همیشه آن را در شایعات می شنیدیم و هرگز در یک دستگاه به صورت رسمی ندیده بودیم.

از ویژگی هایی که این گوشی به نمایش می گذارد می توان به بدنه ی آلومینیومی براق و یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت فول اچ دی ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسلی اشاره کرد. این گوشی از تراشه ی اسنپدراگون ۶۱۶ بهره مند می شود. یک رم ۲ گیگابایت/۳ گیگابایت و یک مموری داخلی ۱۶ گیگابایت/۳۲ گیگابایت و همچنین یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری برای این گوشی طراحی شده است.

این گوشی در حال حاضر برای پیش فروش قرار داده شده است و در اوایل سپتامبر برای فروشگاه های چین در دسترس قرار می گیرد. ما هنوز منتظریم تا اطلاعات بیشتری را راجع به دسترسی جهانی این گوشی بشنویم.

قیمت این نسخه ی چینی از ۲۵۰ دلار (حدود ۸۲۵ هزار تومان) شروع می شود اما احتمالا بسته به مدل آن در سطح بین المللی تا ۳۰۰-۴۰۰ دلار (۹۹۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان) افزایش یابد.

این گوشی هوآوی آنر 7i  علاوه بر دوربین خاص و منحصر به فرد همچنین یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در کنار گوشی را نمایان می کند

قیمت این نسخه ی چینی از ۲۵۰ دلار (حدود ۸۲۵ هزار تومان) شروع می شود اما احتمالا بسته به مدل آن در سطح بین المللی تا ۳۰۰-۴۰۰ دلار (۹۹۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان) افزایش یابد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ایده نوعی هست اما برای الان دیر، بخصوص اینکه دوربین های سلفی 13هم توی گوشی ها مختلف میشه مشاهده کرد

    پاسخ