;
coinex

نسخه به روز شده اینستاگرام اشتراک گذاری لوکیشن را بسیار آسان کرده است

اینستاگرام اخیراً توانایی انتخاب عکس ها برای آپلود بر روی بر روی فتو مپ (Photo Map) را حذف کرده است. حالا همه ی عکس هایی که با مکانی برچسب گذاری شده اند، به صورت اتوماتیک به نقشه اضافه می شوند.

اینستاگرام اخیراً توانایی انتخاب عکس ها برای آپلود بر روی بر روی فتو مپ (Photo Map) را حذف کرده است. حالا همه ی عکس هایی که با مکانی برچسب گذاری شده اند، به صورت اتوماتیک به نقشه اضافه می شوند.

دکمه ی گوگل مپ به کاربران اجازه می دهد که موقعیت جغرافیایی عکس خود را مشخص کنند که مکان دقیق را نشان می دهد. آنها می خواهند آن را به مپ خود اضافه کنند، کاری که تا کنون انجام نمی شد.

اینکه یک عکس بگیرید و آن را تگ کنید خوب است، ولی ممکن است شما نخواهید مکان دقیق عکستان را به اشتراک بگذارید زیرا پروفایل شما به صورت خصوصی تنظیم نشده است و هر کسی می تواند به پروفایل شما، از طرق فتو مپ، دسترسی داشته باشد و مکان دقیق شما را بیابد.

آپدیت این هفته ی برنامه اینستاگرام دکمه ی اضافه کردن به فتو مپ (Add to Photomap) را حذف کرده است و بدون دادن هشدار به کاربران همه ی عکس هایی که با یک مکان برچسب گذاری شده اند، به صورت اتومات به نقشه شما اضافه می شوند.

به گفته ی سخنگوی اینستاگرام: “در دوشنبه ما تغییراتی را انجام داده ایم که کار مردم را در اضافه کردن مکان به عکس آسان تر کرده است. در بخش دیگری از این آپدیت گزینه ی اضافه کردن به فتومپ را حذف کرده ایم.”

صفحه ی کمک (help) فتومپ نیز برای بازتاب تغییرات آپدیت شده است. اما چیزی که نگران کننده است این می باشد که بیشترمردم ممکن است ندانند که وقتی لوکیشن عکس را تگ می کنند ملزم هستندکه لوکیشن فعلی خود را غیرفعال کنند.

البته این امکان هم وجود دارد که اگر شما بخواهید برچسب عکس هایتان را نگه دارید ولی در گوگل مپ قرار ندهید، اینستاگرام اجازه می دهد تا عکس هایتان را از فتو مپ حذف کنید، البته باید بدانید که کمی این فرایند طولانی خواهد بود.

برای حذف کردن عکس هایی که آن ها را نمی خواهید، ویرایش را بزنید و عکس هایی که می خواهید حذف کنید را انتخاب نمایید، سپس با انتخاب Done و تایید، کار را به پایان برسانید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    سلام یه سوال؛وقتی عکسی رو میخایم بزاریم تو اینستا یه جا هست که میتونیم add location رو بزنیم و مکان مورد نظرمون رو توش ثبت کنیم.حالا مشکل اینجاست که وقتی چند کاراکتر اول مکان مورد نظر رو تایپ میکنم تو لیست پیشنهادی نمیاره! (در صورتیکه مکان قبلا تو گوگل مپ ثبت شده)

    پاسخ

    سلام من قبلن لوکیشن اینستاگرامم کار  میکرد ولی جدیدن هر عکسی ک میزارم نمیتونم لوکیشنمو مشخص کنم و میاد not found چرااا؟

    پاسخ

    سلام دوست عزیز، در پاسخ به saba جان هم اشاره کرده بودم که برای اینکه بتونید از لوکیشن استفاده کنید باید مطمئن بشید که در تنظیمات گوشی خودتون، این اجازه رو دادید که گوشی برای پیدا کردن لوکیشن شما از وای فای و یا دیتای گوشی استفاده کنه. بدین منظور به قسمت تنظیمات و سپس به لوکیشن سرویس رجوع کنید. در این قسمت می تونین به برنامه ها اجازه بدید که از وای فای و یا دیتا برای پیدا کردن مکان شما استفاده کنن

    پاسخ

    اگه میشه ی سر ب پیج benyaminmusic بزنید زیر پروفایلشو نگاه کنید تا منظورمو بفهمید

    پاسخ

    دوست عزیز این قسمت از طرف خود اینستاگرام نشون داده می شه (…Followed by). این قسمت به شما نشون می ده که کدوم یکی از افرادی که شما اون ها رو فالو کردید، پیج یا فرد مذکور رو فالو می کنند.

    پاسخ

    سلام چجوری میشه زیر پروفایل اینستاگرامم follow by ی پیجی رو بنویسم

    پاسخ

    سلام دوست عزیز، شما اگر می خواهید متنی رو در پروفایل اینستاگرامتون بنویسید باید متن دلخواهتون رو در قسمت bio وارد کنید. برای این منظور به بخش option پروفایل اینستاگرامتون رفته و روی edit profile تپ کنید. فیلد چهارم که با یک کوتیشن بزرگ ( ” ) نشون داده، قسمت بایو هست که می تونید اونجا نوشته های دلخواهتون رو بنویسید. البته توجه داشته باشید که با تگ کردن پروفایل فرد مذکور به صورت (name@)، این تگ به صورت لینک نخواهد بود و یک تکست ساده است.

    پاسخ

    سلام اینستا گرام من 4 ماهه که لوکیشن نمیزنه،چندبار اپدیت کردم ولی مشکلش حل نشده میشه کمکم کنید؟

    پاسخ

    سلام دوست عزیز، اولا باید این نکته رو یادآور بشم که ویژگی Custom Location مدت هاست که از اینستاگرام حذف شده. برای ثبت لوکیشن هم شما باید در ابتدا مطمئن بشید که در تنظیمات گوشی خود، این اجازه رو دادید که گوشی برای پیدا کردن لوکیشن شما از وای فای و یا دیتای گوشیتون استفاده کنه. برای اینکه متوجه این موضوع بشید، به قسمت تنظیمات گوشیتون و سپس به لوکیشن سرویس (یا به فارسی مثلا خدمات مکان یابی یا چنین چیزی) برید. در این قسمت می تونید به اپلیکیشن هاتون اجازه بدید که از به موقعیت شما از طریق وای فای و یا دیتا گوشیتون دسترسی داشته باشن.

    پاسخ