;
coinex

تبلت جولا (Jolla Tablet)

جولا تبلت (Jolla Tablet). همه ی کسانی که این تبلت را از طریق Indirgogo سفارش داده بودند، تبلت های خود را در "چند هفته ی آینده" دریافت خواهند کرد.

در ابتدا Jolla Tablet در اواخر سال ۲۰۱۴  با شور و اشتیاق طرفدارانی که با موفقیت برای راه اندازی آن از طریق Indiegogo سرمایه گذاری کرده بودند، مواجه شد.

همه ی کسانی که این تبلت را از طریق Indiegogo سفارش داده بودند، تبلت های خود را در “چند هفته ی آینده” دریافت خواهند کرد. در این میان جولا اعلام کرد که  در حال حاضر یک دسته ی جدید از تبلت ها را برای پیش فروش از طریق وب سایت رسمی اش، قرار داده است.

اگر شما به یکی از بازارهای امریکا، کانادا، اتحادیه اروپا، نروژ، سوئیس، روسیه، هند، استرالیا و هنگ کنگ دسترسی دارید، هم اکنون می توانید یک JOLLA Tablet را پیش خرید کنید. قیمت  مدل ۳۲ گیگا بایتی این تبلت ۲۶۷ یورو (۲۹۹ دلار یا حدود ۹۸۷ هزار تومان) می باشد در حالی که مدل ۶۴ گیگا بایتی آن را می توان به قیمت ۲۹۹ یورو (۳۳۵ دلار یا حدود ۱میلیون و۱۰۵ هزار تومان) خریداری کرد. انتظار می رود که ارسال هر دو مدل تبلت در اواخر ماه اکتبر آغاز شود.

این تبلت Sailfish OS 2 را اجرا می کند و دارای صفحه نمایش IPS ۷.۹ اینچی  با کیفیت ۱۵۳۶×۲۰۴۸ پیکسل و با تراکم ۳۳۰ پیکسل در اینچ می باشد و از یک پردازشگر ۴ هسته ای و ۶۴ بیتی  اینتل اتم (Intel Atom Z3735F) با حداکثر سرعت ۱.۸ گیگا هرتز بهره می گیرد. این تبلت همچنین دارای یک دوربین عقب ۵ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۲ مگا پیکسلی، ۲ گیگا بایت رم، پشتیبانی از کارت میکرو اس دی و یک باتری ۴۴۵۰ میلی آمپری می باشد. روی بورد آن هیچ اتصال LTE وجود ندارد.

این تبلت Sailfish OS 2 را اجرا می کند و دارای صفحه نمایش IPS ۷.۹ اینچی  با کیفیت ۱۵۳۶×۲۰۴۸ پیکسل و با تراکم ۳۳۰ پیکسل در اینچ می باشد

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر