;
coinex

هم اکنون برنامه هواشناسی یاهو 15 دقیقه قبل از هر تغییر آب و هوایی به شما هشدار می دهد

Yahoo Weather. هم اکنون می توانید با استفاده از این برنامه ۱۵ دقیقه قبل از بارش باران و برف، متوجه آن شوید. این مدت زمان می تواند برای برداشتن یک چتر و یا ژاکت به شما کمک کند.

اگر اطلاعاتی را که یک برنامه ی هواشناسی به ما می دهد را به راحتی بتوان با نگاهی به بیرون انداختن متوجه شد، پس این برنامه دیگر چه مزیتی خواهد داشت؟ در حال حاضر یک بروزرسانی از Yahoo Weather ( برنامه هواشناسی یاهو ) این برنامه را مفیدتر ساخته است. هم اکنون می توانید با استفاده از این برنامه ۱۵ دقیقه قبل از بارش باران و برف، متوجه آن شوید. این مدت زمان می تواند برای برداشتن یک چتر و یا ژاکت به شما کمک کند.

این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس می باشد و دانلود آن از هر فروشگاهی به صورت رایگان می باشد. برنامه ی Yahoo Weather، پیش بینی ساعتی، ۵ روزه و ۱۰ روزه و عکس هایی را از فلیکر (Flickr) که با موقعیت و شرایط شما مطابقت می کند، ارائه می دهد. شما همچنین می توانید به همه ی اطلاعات آب و هوایی از جمله نقشه های رادار، رطوبت، باد و شاخص یو وی (UV) نگاهی بیندازید. پیش بینی ها و داده های هواشناسی برای هر شهری که علاقمند هستید را می توانید ببینید.

با نصب یاهو ودر بر روی گوشیتان، هیچگاه از بارش باران شگفت زده نمی شوید. اگر شما این برنامه را در حال حاضر بر روی گوشی خود دارید می توانید آن را بروزرسانی کنید. اگر هم این برنامه را هنوز نصب نکرده اید با استفاده از لینکی که در زیر گذاشته ایم می توانید آن را برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS دانلود کنید و با نصب آن قبل از تغییرات ناگهانی آب و هوا از آن مطلع شوید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر