;
coinex

ارسال بین المللی ZUK Z1 در اکتبر

ارسال بین المللی ZUK Z1 در اکتبر. سیانوژن امروز اعلام کرد که گوشی ZUK Z1 به صورت بین المللی در اواسط اکتبر منتشر می شود.

چند روز پیش به شما گفتیم که گوشی های ZUK Z1 مبتنی بر سیانوژن، در بازارهای مختلف در سراسر دنیا منتشر می شوند. اگر نام زوک برای شما آشنا نیست به این خاطر می باشد که این یک برند جدید از لنوو است و Z1 اولین گوشی هوشمند آن می باشد.

سیانوژن امروز اعلام کرد که گوشی ZUK Z1 در اواسط اکتبر به صورت بین المللی منتشر می شود. هیچ صحبتی از قیمت این گوشی نیست، هرچند از آنجایی که این گوشی در چین به قیمت ۲۸۵ دلار (حدود ۹۴۰ هزار تومان) می باشد انتظار می رود که حدود ۳۰۰ دلار (حدود ۹۹۰ هزار تومان) عرضه گردد. سیانوژن می گوید که این گوشی زوک Z1 در چین، با بیش از ۲ میلیون مشتری که در یک هفته این گوشی را پیش خرید کرده اند، بسیار موفق می باشد.

این گوشی بین المللی زوک Z1 با اجرای سیستم عامل سیانوژن ۱۲.۱ (پلتفرمی مبتین بر اندروید لالی پاپ)، دارای سخت افزاری شبیه به نسخه ی چینی آن است. یعنی این گوشی از قابلیت هایی همچون صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی و یک اسکنر اثز انگشت تعبیه شده در دکمه ی home، اتصال LTE، دوربین جلوی ۸ مگا پیکسلی، دوربین عقب ۱۳ مگا پیکسلی، پورت یو اس بی نوع سی، 3 گیگا بایت رم، ۶۴ گیگا بایت فضای حافظه و یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری بهره می برد. جالب توجه است که این گوشی از یک پردازنده ی ۴ هسته ای کوآلکام اسنپدراگون ۸۰۱ – که هنوز هم یک پردازنده ی قدرتمند بوده اما بسیار قذیمی است – استفاده می کند. شاید این تراشه به منظور پایین نگه داشتن قیمت این گوشی انتخاب شده است.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر