;
coinex

نظرسنجی جدید ادعا می کند که اکثریت قریب به اتفاق کاربران دوست دار ویندوز 10 و کورتانا هستند

windows-sentiment_story

تنها سه هفته پس از انتشار ویندوز 10، Brandwatch نبض واکنش رسانه های اجتماعی را برای جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت گرفته است. در حالی که این رای گیری به شدت مثبت است، برخی واکنش های منفی قابل توجه نیز به آخرین نسخه ویندوز وجود دارد.

این شرکت فن آوری های اجتماعی گزارش می دهد که پس از “تجزیه و تحلیل 7000 تن از نویسندگان آنلاین در رسانه های اجتماعی، ما یک گروه متمرکز ساخته ایم برای اینکه تعیین کند مردم تا چه حد در کوتاه مدت ‘علاقه’ به ویندوز 10 دارند. آنها به شدت آن را دوست دارند . “

Brandwatch چیزی در حدود 7000 واکنش را در رسانه های اجتماعی و رسانه های دیگر، از مجموع 1.2 میلیون اشاره به ویندوز 10 مورد بررسی قرار داد. مدت کوتاهی پس از انتشار، 92٪ واکنش مثبت بوده و این در در حالی است که 8٪ اشارات منفی بوده است. اما با گذشت زمان، به نظر می رسد روند منفی در حال افزایش است، با وجود آماری مثل: 80٪ میل مثبت به آن دارند و 20٪ علاقه چندانی نداشتند، می توان نتیجه گرفت روند نظرات منفی رو به رشد است. بدون پرداخت به جزئیات، آنها اشاره کردند که “روند رو به رشدی نسبت به خصومت مشاهده می شود.”

جزئیات از تجزیه و تحلیل قابل توجه است، اشاره به ویژگی های ویندوز 10، از جمله ادغام ایکس باکس، تسک ویو (دسکتاپ مجازی) و مرورگر اج از شاخص های این اشارات بود. قابل ذکر است، به نظر می رسد کورتانا بیشترین مورد مثبت گفته شده در مورد ویژگی های ویندوز 10 بود، بعد از آن بیش از همه ویژگی های دیگر، اج و استارت منو در زیر کورتانا با آماری نزدیک به هم مشاهده می شوند.

در مورد ویژگی های منفی که افراد ذکر کرده اند؟ منوی Start در صدر لیست قرار دارد و اج در جایگاه دوم است. در اینجا یک ادغام از نظرات مثبت و منفی در یک نمودار وجود دارد:

windows-features-survey_story
تنها سه هفته واکنش های رسانه های اجتماعی، از نزدیک مورد مطالعه قرار گرفته شده است و این مطالعه غیر علمی حاصل آن است. این امکان وجود دارد که دیگر شرکت های پژوهشی واکنش مصرف کنندگان را به ویندوز 10 طی یک دوره طولانی تر و در جزئیات دقیق تر دنبال کنند.

.

منبع: neowin


عصرتکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر