;
coinex

GazeBox بدون پنهان کردن اتومبیل، از آن محافظت می کند

گاهی اوقات برای کسانی که عاشق اتومبیل های خود هستند و می خواهند آنها را از هرگونه المان خارجی محافظت کنند، گاراژ و یا گاراژ بدون سقف در دسترس نمی باشد.

گاهی اوقات برای کسانی که عاشق اتومبیل های خود هستند و می خواهند آنها را از هرگونه المان خارجی محافظت کنند، گاراژ و یا گاراژ بدون سقف در دسترس نمی باشد. برای این دسته از افراد که می خواهند از اتومبیل خود محافظت کنند و در عین حال قادر به دیدن اتومبیل خود در هر زمانی باشند، GazeBox گزینه ی مناسبی می باشد. این یک پوششی است که با توجه به مدل اتومبیل به طور کامل آن را محصور می کند.

این محصول از پنجره های شفاف رنگی با یک قاب فلزی ساخته شده است. این دستگاه هوابندی شده نیست، بین پانل ها، گپ هایی برای گردش هوا وجود دارد که این گپ ها برای حفاظت از وارد شدن آب به آن، با هم، هم پوشانی دارند. این پانل های روشن از پلی کربنات ساخته شده اند و بنابراین اگر کسی سنگی را به سوی ماشین شما پرتاب کند، خرابکاری به بار نمی آید و اینها خرد نمی شوند و در نتیجه ی آن به ماشین شما هم آسیبی وارد نمی شود.

ویدیوی زیر را برای دیدن GazeBox در عمل، مشاهده کنید.

اندازه های مختلف از این محصول برای متناسب شدن با اتومبیل های به طول ۱۸.۵ فوتی تا ۲۳.۳ فوتی در دسترس می باشد. اگر شما واقعا به سیستم پارکینگ فانتزی خود توجه می کنید و می خواهید به لحاظ ظاهری آن را شیک کنید، شما می توانید تغییر رنگ چراغ های ال ای دی (LED) نصب شده بر روی آن را انتخاب کنید و هنگامی که با خیال راحت در خانه هستید، آنها را کنترل کنید.هم چنین پانل های کناری را می توانید از مواد مصنوعی مانند فیبر کربن و یا سنگ انتخاب کنید.

.

منبع: slashgear


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر