;
coinex

برنامه دوربین لومیا برای مدل های غیر از ویندوز فون لومیا نیز قابل نصب است

این اپلیکیشن امکان ثبت تصویردر دو حالت با فلاش و بدون فلاش و پس از آن امکان تنظیم میزان روشنایی مورد نیاز خود بصورت دقیق را فراهم می کند.

در آغاز امسال، گفته شد که نرم افزار دوربین لومیا بر روی تمام دستگاه ویندوز 10 (از جمله رایانه های شخصی و تبلت ها) ، بدون در نظر گرفتن تولید کننده، کار خواهد کرد. اما در حال حاضر، حتی قبل از انتشار موبایل ویندوز 10 ، صاحبان گوشی های غیر ویندوز فون لومیا، می توانند اپلیکیشن دوربین لومیا را دانلود و نصب نمایند و در واقع این نرم افزار روی ویندوز 8.1 کنکونی قابل نصب است.

اگر ویژگی های ارائه شده در این برنامه را نمی شناسید، باید بگوییم این اپلیکیشن امکان ثبت تصویر در دو حالت با فلش و بدون فلش و پس از آن امکان تنظیم میزان روشنایی مورد نیاز خود بصورت دقیق را فراهم می کند. همچنین، قابلیت HDR خودکار نیز در دسترس کاربر قرار دارد و با لمس طولانی شاتر، فیلم برداری با رزولوشن 4K در 24 فریم بر ثانیه آغاز خواهد شد. پس از آن می توان فریم‌های ثابت و مشخص فیلم را جدا کرده و به عنوان تصویر ذخیره کرد.

با توجه به گفته کسانی که این برنامه را در گوشی Ascend W1 هوآوی و ATIV SE سامسونگ، تست کرده اند همه ویژگی های دوربین لومیا بر روی گوشی های غیر لومیا کارایی ندارد. توابع خاصی، مثل استفاده از برنامه برای تنظیم فوکوس و زمان نوردهی دوربین عقب، باعث اختلال در نرم افزار می شود و بعلاوه این برنامه نمی تواند به عنوان برنامه دوربین پیش فرض در گوشی های غیر لومیا استفاده شود.

نرم افزار دوربین لومیا را می توان در فروشگاه ویندوز فون به صورت رایگان دانلود کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر